Gå til innhold

Beste proteinbar?


Nikko21

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Swebar med enten banansjokolade eller mint.

Goodlife med mint.

Questbars - fortrinnsvis Cookies & Cream, Double Chocolate Chunk eller Banana Nut Muffin.

Oh Yeah - alle smaker er gode, men disse er ikke de aller sunneste...men som kos en gang iblant duger de!

FortiFX FitCrunch Cookies & Cream.

Proteinfabrikken Big 100.

Lenny & Larry's Muscle Brownies - Cookies & Cream eller Triple Chocolate.

(Ser PF har noen nye fra Lenny & Larry's - Fit Brownies i smakene Choco Decadense, Peanut Butter Crunch og Chocolate Raspberry...men svindyre. Finner de ikke hos iHerb heller...noen som har prøvd disse?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swebar med enten banansjokolade eller mint.

Goodlife med mint.

Questbars - fortrinnsvis Cookies & Cream, Double Chocolate Chunk eller Banana Nut Muffin.

Oh Yeah - alle smaker er gode, men disse er ikke de aller sunneste...men som kos en gang iblant duger de!

FortiFX FitCrunch Cookies & Cream.

Proteinfabrikken Big 100.

Lenny & Larry's Muscle Brownies - Cookies & Cream eller Triple Chocolate.

(Ser PF har noen nye fra Lenny & Larry's - Fit Brownies i smakene Choco Decadense, Peanut Butter Crunch og Chocolate Raspberry...men svindyre. Finner de ikke hos iHerb heller...noen som har prøvd disse?)

Hvorfor er de ikke så sunne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga. hva jeg synes er ett noe høyt innhold av fett og sukker/sukkeralkoholer. Men det gjelder egentlig også Swebar, Goodlife og Big 100. Som sagt, jeg koser meg med de en gang i blant, men spiser ikke de på en daglig basis (der er det bare Questbarene som gjelder, men det er ikke alltid jeg spiser de daglig heller).

Har du prøvd Questbarer i mikro/stekeovn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt noen på iherb som heter think thin som er gode på smak, finnes i ulike smaker og er uten sukker og lite fett. 15 gram protein pr bar og de er billige. Husker ikke helt men si rundt 100 for 12 .

den var for de som ha vil ha det sundt. om det bare skal smake skikkelig digg så er big bar og ohyea fantastiske i smak. men synes diett baren og low carb baren til proteinfabrikken også er gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...