Gå til innhold

Hårvoks og cardio?


Cottage

Anbefalte innlegg

Gutter der ute... Hvordan unngår dere at hårvoks og lignende renner ned i øynene (som kan skades) når dere trener cardio og svetter en del underveis? Er det noen produkter man kan bruke som ikke er skadelig for øynene om det renner ned i dem?

Ikke så stilig å gå rundt med stygt hår hele dagen fordi man skal trene cardio etter arbeidstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det her er jo super enkelt...

ALLTID HA MED F******** HÅNDKLE NÅR MAN TRENER :-)

Er ikke motstander av svette her og der men når man vet man kommer til å svette som f lønner det seg, er ikke bare i øya dine svetten og voksen havner.

(Ikke bare gjeldende for menn (unntatt håroks delen))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha. really?

har jo faktisk sett enkelte som er så opptatt av håret sitt....at dem druser på voks før trening....også eter trening..selv om klokken er 22. hva skal man med voks så sent?o_O

nå er eg skallet :p brukte no voks- back in the day.... 10 år siden sist :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en kar jeg spilte fotball med som tenåring. Han hadde alltid så mye voks i håret at det rant kritthvit svette nedover hodet hans:facepalm: Fikk jo et sammensurium av farlige kjemikalier fra voksen relativt ofte i øynene, og dette har over tid gjort han blind på det ene øyet..(vi prøver oss ikke på en liten skrønerhistorie som er delvis sann for å oppnå ønsket effekt :whistle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjaa, dropp kardio? Neida, fra spøk til alvor ^_^ Bruk litt mindre voks/ ha med håndkle/ svettebånd(om problemet er stort), evnt som Afterall sier "Bruk svømmebriller" :-P

Eminator , har en kompis med sånne hårkomplexer.. var med han i syden.. han kunne ikke bade med mindre vi skulle rett på hotellet etterpå, så han kunne fikse håret.. (Og ja, han har med seg en liten boks voks på byen, slik at han kan fikse håret underveis på kvelden...) :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier meg enig i at Imperial sine hårprodukter er bra greier! Ellers pleier jeg også å ta en løpetur etter jobb, men da slenger jeg på meg en caps.

Caps blir vel som å sette på en kork på eksosrøret? Mye av varmen går gjennom topplokket.

Anbefallinger:

1) Slutt å bruk voks på trening

2) Bruk pannebånd dersom du vil bruke voks.

3) Ha en sånn wristwrapgreie som løpere bruker og gjør litt manuell arbeid :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caps blir vel som å sette på en kork på eksosrøret? Mye av varmen går gjennom topplokket.

Anbefallinger:

1) Slutt å bruk voks på trening

2) Bruk pannebånd dersom du vil bruke voks.

3) Ha en sånn wristwrapgreie som løpere bruker og gjør litt manuell arbeid :p

*kremt* wristwrap er ikke det samme som svettebånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser da plenty med bros som trener med lue :D

Sier ikke at det ikke går, men jeg tror ikke at det er helt optimalt.

*kremt* wristwrap er ikke det samme som svettebånd!

Mangla et godt ord for det, så takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...