Gå til innhold

Hvor kjøper knebøyfolk bukser?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om en kjøper noe som faktisk kommer over låra så får en være glad for at en har belte.

Nuff said...

:(

Jepp, det blir stort sett tjukkasbutikker for meg. Og selv om jeg har bilring og litt magefett er alle buksene som passer over låra likevel slakke i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med stretch bukse jeg har fra Lee i størrelse 36 lengde og 34 i livet. De gamle buksene jeg har i denne størrelsen kan jeg ikke bruke lenger. Den satt litt stramt i begynnelsen, men blir fort behagelig å ha på :). Er ca. 62-63 cm rundt låra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen par gamle Replay jeans, av en modell som ikke produseres lenger. Disse er vide i lårene og smale rundt livet. Helt perfekte for en knebøykropp. De begynner å bli rimelig slitt, men jeg har fått dem lappet og reparert så de holder et år til :D

Diesel pleide å ha en tilsvarende modell. Het den "Trading" eller noe sånt? Vet ikke om de fremdeles produserer den.

Moods of Norway har jeans som funker til knebøyfolket. "Spending pants" heter de.. Eventuelt "Ola Worker"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Levis 508 er ok, men de blir veldig store i livet, i alle fall for meg. Funker ganske greit i bulkeperioder. Er stort sett fornøyd med det jeg finner på Carlings. Betjeningen der pleier å være ganske hjelpsomme også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt kaffen fast i halsen da jeg leste tittelen - traff meg midt i hjertet (eller ræva :roflmao:)

Jeg har alltid hatt problemer med stor rumpe. Jeg husker når alle jentene i klassen på ungdomsskolen kjøpte kule, skinny bukser på Bikbok i str XS-S, mens str XL så helt forferdelig ut på meg. Fikk frykt for å kjøpe bukser i løpet av tenårene, da minst 90% av buksene jeg prøver ser helt forferdelig ut på :p Løsningen på mitt problem ble tights, eventuelt bukser med veldig mye stretch. Kan omtrent telle på en hånd hvor mange bukser jeg har kjøpt de siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner godt til buksekjøpe-skrekken ja, " nei du, har du en større utgave? Den siste vi fikk var alt for liten"er en replikk som har blitt avlevert rimelig ofte over årene.

Så nå går jeg uten, om muligheten byr seg.

Og gjør den ikke det bruker jeg joggebukse eller dressbukse med belte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som nevner målsøm? Det begynner å bli en del steder på nettet hvor man kan få kjøpt bukser på målsøm til en rimeligere penge enn Tiger, Diesel og alle de vanlige merkene som er å få i norske butikker.

Mindre harry er de også.

Gjerne legg ved link til dette her! :D

Jeg kjøper bukse ca 1 gang i året. Bruker enormt lang tid på det, så når jeg først har funnet en type så holder jeg på den ganske lenge. Ofte litt for lenge. Har nå på meg en bukse fra det jødiske storkonsernet Levi Strauss, som passer utmerket. Husker ikke eksakt modell i hodet, men kan sjekke senere når den på et tidspunkt går av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...