Gå til innhold

Hvor kjøper knebøyfolk bukser?


Anbefalte innlegg

Hvor i huleste kan folk som løfter 100kg+ i bøy finne seg bukser som passer?! Jeg tar ikke spesielt mye i bøy men jeg merker at jeg har vokst ut av alle buksene mine etter ett år med denne øvelsen. Kombinert med markløft. Jeg har vært i de fleste klesbutikkene og ikke klart å finne meg noen jeans som passer og ser bra ut. Går nå i småstygge treningsbukser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

F@ck, buksa passet akkurat når jeg dro på trening i dag, etter widowmaker i beinpress, klarte jeg nesten ikke å få beina i bakken da buksa strammet sykt over lår når jeg kjørte motorsykkel hjem fra trening. Nesten trafikkfarlig.

Hvorfor har Diesel sluttet med Darron modellen i stretch? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Som flere sier: Kjøp med stretch. Er sikkert 70cm rundt låra og har ikke noe problem så lenge det er stretch.

Offtopic: Hvor på låret måler du??

Spør fordi jeg er jente på160 cm og er 60 cm rundt et lår på største punkt (nesten øverst på låret).

Ontopic: Gasp har noen jeansmodeller som sikkert passer knebøylår. Tror de selges på gymgrossisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 72-73 rundt låra. Har for det meste gitt opp. Går i shorts frem til det er -10 grader. Når det er sagt har jeg noen fra Diesel, Levis, Adidas og Puma som funker greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gode erfaringer med å kjøpe chinos i slim/skinny (topman). Bruker da 36 i livet og 30 i beina. Nå er modellene sykt forskjellige da så det krever en del prøving. 70-73 ish cm rundt lårene. På meg sitter de da godt på legger, lår og rumpe. Litt løst i livet, men mye bedre enn mange andre løsninger jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...