Gå til innhold

Kjerringråd


Groenhaug

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis man er så uheldig å klare å farge fliser/betong med noe som ikke går så lett bort så fungerer neglelakkfjerner godt.

F.eks i kveld klarte jeg å farge flisene på badet mitt røde da jeg hadde en bukse som avgav veldig mye farge ved vask. Gikk ikke bort med vaskemidler så lett, men neglelakkfjerner fungerte.

I samme sleng spør jeg om noen har et råd om hvordan man skal vaske klær som avgir mye farge?

Husker mamma sa noe om å vaske klærne alene med salt i tillegg til vaskemiddelet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er tvert om?

Mest sannsynlig tvert om for da trenger du ikke å trykke, i og med at du lager en optimal vei ut. Spiser man fornuftige mengder fiber og ikke tar helt av på kaffe, så bør det hele være en rask og smertefri affære :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaffesøl på hvit skjorte ... du kan bare glemme å få skjorta hvit igjen, men istedenfor å hive den kan du heller endre farge på den: KAFFEFARGA!

Gjorde nemlig dette med pappas skjorte, hans favorittskjorte :o) Drakk kaffe mens jeg bretta klær, og ja, måtte jo bare søle. Så da la jeg skorta i vasken, laget enda mer kaffe og helte over. Lot den ligge i kaffe i en god time før jeg vaska den på nytt. Så nå har pappa en kaffefarga skjorte som han elsker, men ikke kan huske hvor han har kjøpt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare hold deg unna toalettet,så overlever du.

Det er en kjent kokkespøk å gni innsiden av den sterkeste chilien du finner,på dørhåndtaket på utsiden av toalettdøra,gjerne på herretoalettet.

Evt, hvis du jobber med drittstøvler med allergier, gni det de er allergisk mot på uniformen deres,på det området som dekker brystvortene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Bare hold deg unna toalettet,så overlever du.

Det er en kjent kokkespøk å gni innsiden av den sterkeste chilien du finner,på dørhåndtaket på utsiden av toalettdøra,gjerne på herretoalettet.

Evt, hvis du jobber med drittstøvler med allergier, gni det de er allergisk mot på uniformen deres,på det området som dekker brystvortene.

En annen spøk fra den kullinariske berden er å smøre inn doringen med kyllingfett…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...