Gå til innhold

Uhøflige damer på nett (nettdating)...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skal eg bruke dette?[ATTACH=full]137972[/ATTACH]

haha du er så gjennomført negativ om deg selv at jeg ler hver gang. Bare humoren din bør jo skaffe deg minst like mange kleine sjekketriks. Spesielt når man utfra mcbain sine bilder ser hvordan jenter man finner der inne

Liker stilen din, McBain.

Jentene tar kontakt som en klønete og usikker gutt og du svarer som en hot jente. :)

Jeg er jo en hot jente. Fikk nettopp en snap fra en ukjent. Frekk video, her er to skjermbilder. Tydeligvis min dag i dag.

post-3316-14440975558537_thumb.jpg

post-3316-14440975556986_thumb.jpg

Annonse

Kanskje eg skal reklamere meir med at eg har 23kg Biceps.[ATTACH]137986[/ATTACH]

Søstra mi så nettopp rart på meg på grunn av deg.

Forresten synes jeg folk er relativt dårlige på å finne tubabilder som er tubaen verdig.

post-24037-14440975568948_thumb.jpg

post-24037-14440975568284_thumb.jpg

post-24037-14440975568698_thumb.jpg

Forresten synes jeg folk er relativt dårlige på å finne tubabilder som er tubaen verdig.

[ATTACH=full]137991[/ATTACH][ATTACH=full]137992[/ATTACH][ATTACH=full]137993[/ATTACH]

Det er vakkert. Kva reaksjon fekk du? Blei ho sjarmert eller var det brekningsrefleks?

Det er vakkert. Kva reaksjon fekk du? Blei ho sjarmert eller var det brekningsrefleks?

Hun syntes jeg var rarere enn vanlig fordi jeg som regel bare ler helt normalt til pcen. Dette var mer som en hyene. Også ble hun litt sur fordi hun ikke tok den når jeg fortalte hva jeg lo av.

[ATTACH=full]137991[/ATTACH][ATTACH=full]137992[/ATTACH][ATTACH=full]137993[/ATTACH]

Hva var galt med den siste? Kunne vært meg. Hilsen gammel korpsnerd. :whistle:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...