Gå til innhold

Uhøflige damer på nett (nettdating)...?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

En ting er sjekking, en annen er å være besatt av sjekking (som er da min oppfattning av dine innlegg). Mulig det er feiloppfatning, og det er nok ikke den første (ei heller siste) gang jeg tar feil, så for all del rett meg her.

Det er en feiloppfatning, men jeg elsker kvinner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå det gjelder å preike med damer så er det null stress i joggedress. Problemet mitt er at i ein datingsituasjon så får eg ein slags prestasjonsangst og kuker ting til.(ikkje på den gode måten). Mitt største problem ellers er steget vidare frå hyggelg preiking til noko meir.

Er problemet at du får avslag når du prøver å ta det videre eller at du ikke vet hvordan du skal ta det videre?

Kjenner meg igjen i den her. Har null problem med å både snakke med og smile til osv med damene på trening, på skolen eller i kassa på OBS, men om jeg ønsker å ta det "et steg videre" så skjer det noe oppi knotten som forandrer meg til en stammende dott...

Er det så farlig om du stammer da?

Le litt av deg selv og hele situasjonen. Du kan til og med fortelle henne det med et smil: "Jeg ble faktisk ganske nervøs nå."

Første gang er alltid verst. Så gjør man det selv om man er et lite nervevrak, men føler seg fantastisk etterpå fordi man faktisk gjorde det. Så er det litt mindre skummelt neste gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrWednesday
SamGold Nei, farlig er det selvsagt ikke. Problemet er at alle de som har blitt "utsatt" for det til nå, og det er faktisk noen stykker (jeg har tross alt ikke bodd i en gamme på vidda hele livet) ikke har blitt sjarmert. Det koblet med mine erfaringer fra tidligere i livet har vel egentlig ført til at det fungerer motsatt av det du tegner her - det blir bare verre og verre jo oftere jeg prøver.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns XtrM er veldig inne på noe her, den metoden har virka veldig bra, så enkelt som å stille riktige spørsmål. Men det hjelper uten tvil å ha bra bilder, da spesielt på Tinder som baserer seg kun på det overfladiske.. Jeg hadde noen greie/heldige bilder fra stranda og ferie samt noen treningsbilder og hadde 1100 matcher iløpet av kort tid, mens en kompis som ikke hadde lagt noe innsats i å finne gode bilder fikk knappe 100..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrWednesday
1100 matcher iløpet av kort tid

Vært veldig aktiv med fingern da. :p

Tror ikke jeg engang er i nærheten av å ha klikka på så mange engang. Kanskje mellom 50 og 100 totalt og av dem maks 10 matcher (i løpet av 3 - 4 mnd). :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært veldig aktiv med fingern da. :p

Tror ikke jeg engang er i nærheten av å ha klikka på så mange engang (da i løpet av 3 - 4 mnd). Kanskje mellom 50 og 100 totalt og av dem maks 10 matcher. :p

Skal sies at jeg noen dager kunne trykke kun liker, mest for å se hva slags damer jeg slår an hos. Erfaring: De man syns er aller diggest liker ikke tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært veldig aktiv med fingern da. :p

Tror ikke jeg engang er i nærheten av å ha klikka på så mange engang. Kanskje mellom 50 og 100 totalt og av dem maks 10 matcher (i løpet av 3 - 4 mnd). :p

Av nysgjerrighet, omtrent hvor mange jenter swiper du ja til av de du går gjennom?

Og siden du tydeligvis selv føler du ikke helt har hellet med deg på tinder, hvordan og hvor mange bilder har du, og har du noen beskrivelse av deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sies at jeg noen dager kunne trykke kun liker, mest for å se hva slags damer jeg slår an hos. Erfaring: De man syns er aller diggest liker ikke tilbake.

Virker totalt poengløst å trykke liker på noen du ikke liker.

Bonusspørsmål: Gjorde kompisen din det samme? Om ikke, så er jo bare det en god grunn til at han fikk på langt nær like mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrWednesday
Av nysgjerrighet, omtrent hvor mange jenter swiper du ja til av de du går gjennom?

Og siden du tydeligvis selv føler du ikke helt har hellet med deg på tinder, hvordan og hvor mange bilder har du, og har du noen beskrivelse av deg selv?

Tipper ca. halvparten. Kanskje litt under.

Har 5 bilder i ulike situasjoner (alle er bilder jeg har fått positive kommentarer på før) og jeg har profiltekst (noen få linjer med stikkord om bosted og interesser).

På andre steder tror jeg jeg har prøvd meg på omtrent alle mulige innfallsvinkler med omtrent likt resultat. En (god) del av forklaringen ligger nok i at det jo ikke akkurat er veldig mange mennesker i området jeg bor (om man regner midre Hålogaland som mitt "nedslagsfelt" så er det vel ca 118000 mennesker her totalt), men finner det litt merkelig likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker totalt poengløst å trykke liker på noen du ikke liker.

Bonusspørsmål: Gjorde kompisen din det samme? Om ikke, så er jo bare det en god grunn til at han fikk på langt nær like mange.

Slettes ikke, er jo da man får oversikt over hva slags type damer som er interessert. Det tror jeg var både og. Jeg var ikke ute etter å finne ut hvorfor jeg fikk flere treff enn han, poenget var at om man legger litt innsats i bildene man bruker så hjelper det stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettes ikke, er jo da man får oversikt over hva slags type damer som er interessert. Det tror jeg var både og. Jeg var ikke ute etter å finne ut hvorfor jeg fikk flere treff enn han, poenget var at om man legger litt innsats i bildene man bruker så hjelper det stort.

Ville tro det også hjelper det faktum at du bygger(bygget?) kropp for estetiske konkurranser, da :p Det hjelper ofte å se bra ut på tinder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slettes ikke, er jo da man får oversikt over hva slags type damer som er interessert. Det tror jeg var både og. Jeg var ikke ute etter å finne ut hvorfor jeg fikk flere treff enn han, poenget var at om man legger litt innsats i bildene man bruker så hjelper det stort.

Oversikt over hva slags damer som er interessert...?

Skal du loggføre, kategorisere dem og føre statistikk?

Men ja, det går vel ikke an å være uenig i det at bedre bilder trekker mer likes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversikt over hva slags damer som er interessert...?

Skal du loggføre, kategorisere dem og føre statistikk?

Men ja, det går vel ikke an å være uenig i det at bedre bilder trekker mer likes.

Interessant å se hva slags typer det går i; store,små,høye,lave,blonde,norske,svenske, tatere eller bare dudes. De fleste har vel en "type" jente/gutt de liker bedre enn andre. Men som sagt, gjorde ikke det der hele tiden heller. Ble lei hele greia og sletta profilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, om en gutt hadde bare/overvekt av kroppsbilder/fokus på å vise frem pen kropp, hadde ikke det vært noe pluss i boka mi, uansett hvor fin kroppen er.

Så det er ikke en selvfølge at alle jenter: "OMG han har sixpack, HAN vil jeg leve livet mitt med"...

Helt enig der, samme gjelder damer igrunn, et sjarmerende smil er nok minst like effektivt :) Men må få poengtere at hvis det er den store kjærligheten man er ute etter så ser jeg ikke helt for meg Tinder er det beste... Et liten romance etter byen derimot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er jo i bunn og grunn et utrolig overfladisk program. Greit, det er et kompliment å bli likt - men når man vet det er pga utseendet fullt og helt folk snakker til deg begynner man å lure på hva som egentlig ligger bak:---/

Tinder er vel ikke noe mer overfladisk enn all sjekking som foregår på byen. Bare at en som regel er edru på Tinder. Og om en møter noen fra Tinder er sannsynligvis begge to edru da også.

Hvilken sjekking gjør du selv, eller blir utsatt for, uten utgangspunkt i utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...