Gå til innhold

Pausene: hva bruker dere dem til?


psychgeek

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ganske overrasket over det selv.. hvorfor må man liksom være tilgjengelig til alle tider på døgnet? Selv foretrekker jeg å la mobilen ligge i baggen med mindre jeg gjør cardio(da trenger jeg spotify). På trening liker jeg å være mest mulig fri fra resten av verden, da er det lettere å konsentrere seg om treninga:)

exactly this-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler vel ikke så meget om å være oppdatert, men mer på at under en økt med 8-9 øvelser, gjerne 3-7 sett med 3-4 minutters pause innimellom så ender man opp med en del dødtid der man kjeder seg mens man venter på å være klar for neste sett. Og da er facebook og liknende på mobilen ganske greit å ha, for det er begrensa hvor underholdende jeg synes det er å stirre i en vegg eller på bro's som curler :)

Skjønner det, om en konsekvent kjører 3-4 minutter lange pauser.

Med pauser på ~1,5-3 minutter rekker jeg å legge på mer vekt, tøye litt, drikke vann, fylle vannflaske, skifte sang - sånne ting :)

Synes selv det nok ville vært lett å bli distrahert og ufokusert om jeg først satt meg ned for å knote på mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trener jeg med noen

blir pausene brukt til:

å spotte/evt reracke vektene til neste mann

Hjelpe den som løfter ved å fortelle hvor sykt lett han har dette

Rope lightweight, yeah buddy til den som løfter

Dansing/synging/skriking

Trener jeg alene

blir pausene brukt til:

Samme regla. Litt mindre skriking, men mer "dansing og synging".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig bruker jeg å tenke over settet jeg har gjort, og hva som kommer, deretter justerer jeg vektene, for så å slappe av litt, å følge med tiden på stoppeklokken. Når tiden jeg har lyst til å bruke er gått ut (som oftest er jeg utålmodig å starter 10-30 sec før tiden) så hiver jeg med ned å kjører på med et nytt sett. Liker å holde øktene mine så effektive som mulige:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]137186[/ATTACH]

Ser sånn ut:)

lar telefonen være i skapet med mindre jeg har det fryktelig travelt etter trening å trenger å være 100% sikker på tiden.

Har også begynt å koble ut 3g når jeg reiser til å fra skole/jobb o.l

Sitte med telefon på trening er bare... oh god...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar bilder, sitter på snapchat, sjekker facebook, putter på vekter, stirrer i veggen, ser på pene squats rumper, bytter musikk på spotify, drikker, poser, puster og peser mer en vanlig, prater, pullups, knebøy med og presse knærne ut, psyker meg opp til neste sett, lurer på hva faen en av de andre triver med..

Egentlig så får jeg gjort jævla mye i pausene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trener jeg med noen

blir pausene brukt til:

å spotte/evt reracke vektene til neste mann

Hjelpe den som løfter ved å fortelle hvor sykt lett han har dette

Rope lightweight, yeah buddy til den som løfter

Dansing/synging/skriking

Trener jeg alene

blir pausene brukt til:

Samme regla. Litt mindre skriking, men mer "dansing og synging".

Bra det ikke bare er jeg som danser og synger for meg selv (og ser ut som en tulling) i pausene :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker også ofte pausene til å stirre intenst på de som har vektene jeg vil bruke etter jeg er ferdig med den øvelsen jeg er på akkurat der og da. Spesielt hvis det er en gruppe med mennesker som bruker mesteparten av tiden på å skravle og le. Håper på å se creepy nok ut til at de legger fra seg vektene så jeg kan bruke dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...