Jump to content

CupCayk

Members
  • Content Count

    209
  • Joined

  • Last visited

  1. Blir riktignok ikke surrete i huet som TS sier hun blir
  2. Jeg er veldig glad i å trene, og har fått føle på overskudd av kondisjonstrening og av styrketrening da jeg trente styrke en lengre periode. Men jeg ser stor forskjell hos meg, på overskudd fra de forskjellige øktene (trener nå kondis, trente styrke før). Etter en lang løpeøkt eller ski-tur kommer turboen om kvelden
  3. Nei jeg får bare ufattelig mengder energi av å trene kondisjon. Har begynt å løpe igjen, gå på ski, blir vel rulleski til sommeren tenker jeg. Hver gang jeg har vært på en ski-tur kan jeg "bygge landet" i løpet av en time etterpå. Men jeg skal ikke klage det kommer godt med, med et ekstra gir
  4. Jeg blir også rastløs etter løping
  5. Jeg har nå gått på dietmar programmet, og jeg har ikke tvingt meg til høystang, jeg har byttet til lavstang på enkelte dager og de dagene der jeg har fått det til har jeg benyttet høystang, jeg har lange bein og lavstang funker bedre. Men nå når programmet går mot slutten kommer jeg ikke til å gjøre dette igjen. Var ute etter litt input for hva jeg evt. kan tape på å sløyfe høystang bøyen, Skal se litt på frontbøy i nærmere framtid
  6. Mer spm. som angår bekkentilt og bøyeteknikk. Det er i henhold til trening og progresjon for meg i fremtiden. Jeg er 189cm, har lange lemmer, og har alltid hatt større utfordringer med teknisk korrekt knebøy, og lagt ned mye tid på forbedring. Kommet frem til at en stance som er bittelitt bredere enn skuldrene, med tåspissene over 30* men ikke helt 45*, kanskje 35 eller noe Her greier jeg å bøye lav-stang bar ganske pent, uten bekkentilt av nevneverdig grad i bånn, fått endel folk til å se på dette på trening. Mitt problem er i dag; knebøy nakke, føler ikke at jeg behersker dette. Det sies at smalere knebøy kan la deg gå lavere med god teknikk, har jeg iallfall hørt av gode løftere. Men jeg ser at kroppen min fungerer veldig bra med det jeg nevnte over her, ikke så bra med høy-stangbøy. Så er frågan Hvis jeg fortsetter å trene KUN den knebøyen jeg får til å utføre per dags dato, det vil da si at jeg dropper alle andre varianter, og trener denne, med progresjon som er større enn idag og legger på mer vekter, vil jeg tape på å forlate høy-stang bøy? På dietmar programmet som er det jeg trener om dagen så er det høy og lav stang, og jeg gruer meg til hver lav-stang bøy. Jeg driver å vurderer nå om dagen å ta en runde med 5/3/1 av Jim Wendler, og er usikker på om fraværet av en høy-stangbøy vil gjøre så jeg taper terreng i knebøyen? Den er vel i programmet til Dietmar av en grunn. Så jeg retter oppmerksomheten mot dere som kan knebøy bedre enn meg og håper på hjelpende svar!
  7. Har tenkt litt over det i de par siste treningene mine siden jeg har jobbet nå med å ikke få pelvic tilt i knebøy, så tenker jeg på lockouten i knebøy og markløft, og tenker at jeg har et bekken som tilter i det jeg strammer glutes ordentlig på toppen av løftet. Er dette feil teknikk? Siden jeg i bunnposisjon strutter litt mer med ræva og toppen så dras bekkenet inn under, i det jeg locker med glutes
  8. CupCayk

    Westside

    Beklager, det er nok jeg som gjorde feilen ved å velge domestical, og ikke international.
  9. CupCayk

    Westside

    We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order. Er inne på amazon.com dette ja, prøvde jim wendler sin nettside, men blir sendt derfra til amazon uansett, finner ingen andre. Så da vet jeg ikke hva jeg gjør galt står bare at de ikke kan shippe til meg Det står jo jim wendler som selger?
  10. CupCayk

    Westside

    Står faktisk på amazon at de ikke kan shippe til min adresse, hvor ellers kan man kjøpe boken?
  11. CupCayk

    Westside

    Flott, da skal jeg få skaffet meg den boka.
  12. CupCayk

    Westside

    Sitter å ser på det nå, er det 2nd edition jeg går etter?
  13. CupCayk

    Westside

    Har lastet ned template i excel for 5/3/1 nå, skrevet inn tall i lbs. Er det da slik at hele programmet skal fullføres med alle sykluser FØR tallene skal endres? progresjon er lagt inn slik at mine kilo/reps blir stående til programmet er ferdig, eller skal kilo/reps i gult kontinuerlig endres da man når nye høyder her?
  14. CupCayk

    Westside

    Ble mye lesing her nå får ta en dag der jeg virkelig setter meg inn i det Der jeg skriver dette opp og setter det opp til et program som blir forståelig lesing for meg selv. Planlegger å fullføre dietmar nå, har 3,5 uker igjen og kommer mest sannsynlig ikke til å makse her, av flere grunner. Men fullfører programmet utenom de siste 3 tunge løftene. Takk for at du tar deg tid til å svare
×
×
  • Create New...