Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fantastisk spill:) er hektet selv. Har du alle DLC'ene?

Må få meg noen ps4-venner

Det har jeg :) Tok sånn derre greie som gjør at jeg får dem 2uker før og alle "gratis".

Ganske morsomme expansions faktisk, mye variabelt!

Fortsetter under...

Sa noen Destiny?

PSN ID: HenrikWL

Clan: http://www.bungie.net/en/Clan/151669 (jeg kjenner ingen av dem, det er bare en gjeng random forumdudes fra diskusjon.no)

Jeg spiller mest PS4, men også litt PC innimellom. Denne generasjonen har jeg satt meg som mål å spille ferdig alle spill jeg kjøper (gratisspill via PS Plus teller ikke :p), da jeg fortsatt har PS3 spill i hylla som jeg ikke har åpna enda (og sannsynligvis aldri kommer til å åpne nå når jeg har PS4). :sorry:

Sa noen Destiny?

PSN ID: HenrikWL

Clan: http://www.bungie.net/en/Clan/151669 (jeg kjenner ingen av dem, det er bare en gjeng random forumdudes fra diskusjon.no)

Jeg spiller mest PS4, men også litt PC innimellom. Denne generasjonen har jeg satt meg som mål å spille ferdig alle spill jeg kjøper (gratisspill via PS Plus teller ikke :p), da jeg fortsatt har PS3 spill i hylla som jeg ikke har åpna enda (og sannsynligvis aldri kommer til å åpne nå når jeg har PS4). :sorry:

Det er derfor jeg ikke skal kjøpe meg PS4 før jeg har "spilt ferdig" PS3. Fortsatt mye igjen. Jeg ligger minst ett år bak nye utgivelser. Mye billigere å kjøpe spill da. Siden jeg ikke spiller særlig multiplayer så er det null stress. Single player ftw ;)

#oldfart

Det er derfor jeg ikke skal kjøpe meg PS4 før jeg har "spilt ferdig" PS3. Fortsatt mye igjen. Jeg ligger minst ett år bak nye utgivelser. Mye billigere å kjøpe spill da. Siden jeg ikke spiller særlig multiplayer så er det null stress. Single player ftw ;)

#oldfart

Jeg skjønner tankegangen og tenkte i utgangspunktet i de samme baner. Men kombinasjonen completionist og procrastinator er ikke en god en, og da ville jeg ikke fått skaffet meg en PS4 før uti 2020-tallet en gang. ;)

Annonse

Microsoft ignorerer jo Kinect ganske bra, og ingen andre som bryr seg heller virker det som.

Ble den nevnt i det hele tatt ved E3 og nå Gamescom?

They do. Kinect er fine saker, bruker det en del ( innebygd mikrofon og annsiktsgjenkjenning er ganske digg, i tillegg bruker jeg faktisk en del skype og andre apper på xbone der kinecten er vindunderlig) men for spill?

Ingenting kan konkurrer med Nintendo når det kommer til "alle være i et rom" multiplayer. Så da har jo kinecten mistet godt over halve funksjonen.

Ikke rart Xbone selles med en versjon uten kinect.

Og det er ganske riktig det du nevner, kinecten var ikke akkurat topp-prio på E3 eller Gamescom.

• 5 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...