Gå til innhold

BH kan gjøre deg dritsvak (kiropraktorsnakk på høyt nivå)


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært borte i dette med selgere som selger innleggssåler med magneter. Har drevet aktivt med pistolskyting i mange år, og i enkelte grener bruker man spesialsko ala styrkeløftesko og alle lovlige midler for å stå stødigere, så på NM og større arrangementer dukker det altid opp slike "snake oil" selgere.

Når det er sagt så er det med press på nerver på feil steder noe jeg vet kan forårsake mye krøll. Jeg klarer fint å utløse vill panikk hos selv den mest hardbarket kraglefant ved trykke på de rigtige nervene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håvard Vika, you'll like this

You know me too well.:rolleyes:

Så denne for noen år siden og for noen dager siden.

Sannsynligheten for at BH-en hemmer av evnen til å "låse skulderen" i nevneverdig grad mener jeg er tilnærmet null. På den første videoen er det latterlig enkelt å se at han presser mot kroppen i stedet for nedover når BH-en er av.

BH er vel uansett ikke så bra for diverse ting, og det er sikkert bra å ikke bruke BH hele tiden. Jeg tviler sterkt på at det har mye å si om den er av eller på så lenge den passer.

For å vinkle denne diskusjonen til noe mer interessant:

  1. Tror kiropraktoren på det han sier selv?
  2. Hva sier det om han i så fall?
  3. Vil andre kiropraktorer akseptere denne demonstrasjonen som et bevis på at BH-er hindre "låsing av skulder" i stor grad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom og besøk meg, så kan vi finne ut av det.

(vi kan tilogmed legge ut film, for å tilfredsstille OhMickeys behov)

haha BÆM, you know how to shut me up.

Behovene til deg og OhMickey er though veldig viktig for meg, så siden det er for en god sak skal jeg bestille billett right away.

(ps. kan vi lage en slik video som i startposten og??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
Beklager avsporing, men hvordan kan hengepupper være fint?! Og tenk om du er på bussen med lav V-utringning og uten Bh..

Så vidt jeg har fått med meg har man nylig funnet ut at pupper henger mer hvis damer bruker BH. Det skyldes at ved bruk av BH så trenger ikke brystet utvikle/vedlikehold støttevev pga. støtte fra BHen. Klart, hvis de henger allerede så er det ikke så mye å gjøre. Gravity always wins ;)

Og jenter: Gå til en undertøysforretning og kjøp dere en BH eller to etter mål. Det koster litt, men til og med jeg har fått med meg at det er en helt annen kvalitet og komfort enn billigsjit.

Gutter: Kjøp gavekort på 1000-1500kr på undertøysforretning til dama di. Under en uke til Steak & BJ Day nå, på tide å legge inn aksjer :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg har fått med meg har man nylig funnet ut at pupper henger mer hvis damer bruker BH. Det skyldes at ved bruk av BH så trenger ikke brystet utvikle/vedlikehold støttevev pga. støtte fra BHen. Klart, hvis de henger allerede så er det ikke så mye å gjøre. Gravity always wins ;)

Og jenter: Gå til en undertøysforretning og kjøp dere en BH eller to etter mål. Det koster litt, men til og med jeg har fått med meg at det er en helt annen kvalitet og komfort enn billigsjit.

Gutter: Kjøp gavekort på 1000-1500kr på undertøysforretning til dama di. Under en uke til Steak & BJ Day nå, på tide å legge inn aksjer :whistle:

Trodde det var motsatt jeg? At huden ble konstant "dratt"? Nå lærte jeg noe nytt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...