Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lovisa

Ikkje eit dumt spørsmål eigentleg, men eg gidd ikkje leita etter ein meir passande tråd... (om der er ein) :p

Er det nokon som har forslag til ein god kinofilm?

Har bestemt meg for å ha ein "ut-av-huset"-opplevelse lørdagskvelden, og satser då på kino. Så forslag mottas med takk!

Fortsetter under...

Ikkje eit dumt spørsmål eigentleg, men eg gidd ikkje leita etter ein meir passande tråd... (om der er ein) :p

Er det nokon som har forslag til ein god kinofilm?

Har bestemt meg for å ha ein "ut-av-huset"-opplevelse lørdagskvelden, og satser då på kino. Så forslag mottas med takk!

Nye 300 har premiere i dag :D

Noen med peil på fysikk kan forklare hvorfor, men med et ekstra sett trinser blir belastningen halvert.

Arbeid = Kraft x Vei

Veien blir lengre ved bruk av trinser, så da vil kraften bli spredd utover en lengre vei. Arbeidet forblir det samme om man ser bort ifra friksjon.

2 taljer = 1/2 kraft

4 taler = 1/4 kraft

osv

Annonse

Som i ein oppfølgar til den med Gerard Butler? Var kanskje på jakt etter litt meir "jentefilmete"... :p

(Men når det er sagt var det mykje fint å sjå på i den filmen med Gerard Butler da...)

Stemmer! :D

Blir ikke er jentefilm enn det der, men denne gangen uten Gerard Butler dessverre!

Jeg googla pussy pad for å se om det tilfeldigvis kom opp noe om hvor jeg kan få kjøpt noe slikt da jeg ikke klarer hip-thrust med bare stanga. Av en eller annen grunn kom det opp bilder :wtf: nå sitter jeg og angrer, og lurer fortsatt på hvor jeg kan få kjøpt en slik sak. Noen som vet ?

Jeg googla pussy pad for å se om det tilfeldigvis kom opp noe om hvor jeg kan få kjøpt noe slikt da jeg ikke klarer hip-thrust med bare stanga. Av en eller annen grunn kom det opp bilder :wtf: nå sitter jeg og angrer, og lurer fortsatt på hvor jeg kan få kjøpt en slik sak. Noen som vet ?

AHAHAHAHAHAH!!!

Olje er bra å bruke for å få i seg de ekstra kaloriene 2 ss er bare bra "if it fits your macros". Jeg vet ikke helt hva som er det beste, men solsikkeolje er nok helt grei å bruke mtp omega 6.

Takk for svar! Ser jeg skrev spørsmålene på en dum måte. Mente ikke den med mest omega 6, noe solsikkeolje har. Tenkte vell mest om noen oljer er sunnere enn andre, og om det går ann å "overdrive" inntaket :)

Takk for svar! Ser jeg skrev spørsmålene på en dum måte. Mente ikke den med mest omega 6, noe solsikkeolje har. Tenkte vell mest om noen oljer er sunnere enn andre, og om det går ann å "overdrive" inntaket :)

Det er vanskelig å si om det er noe som er sunnere for deg uten å vite hva du spiser ellers iløpet av dagen, men hvis målet er å få i deg nok kalorier blir det aldri for mye olje. 2 ss kan ihvertfall ikke skade ;)

Jeg skal på trening rett etter skolen, uten å spise et større måltid rett før som jeg pleier. Spiste lunsj kl 11. Jeg har erfart at jeg ikke klarer å holde intensiteten og innsatsen oppe hvis jeg trener på nesten tom mage, men jeg skal spise et større måltid etter trening. Vil en banan/bar/raske karbohydrater generelt før økten gi meg optimalt med energi gjennom økten, eller er det lett for at jeg stuper underveis? Lurer på om det er vits å bruke penger på mat før treningen.

Bruker ikke BCAA.

Annonse

Jeg skal på trening rett etter skolen, uten å spise et større måltid rett før som jeg pleier. Spiste lunsj kl 11. Jeg har erfart at jeg ikke klarer å holde intensiteten og innsatsen oppe hvis jeg trener på nesten tom mage, men jeg skal spise et større måltid etter trening. Vil en banan/bar/raske karbohydrater generelt før økten gi meg optimalt med energi gjennom økten, eller er det lett for at jeg stuper underveis? Lurer på om det er vits å bruke penger på mat før treningen.

Bruker ikke BCAA.

Drikke (sjoko)melk mellom settene?

Anbefaler deg å søke på balansepute - de er gjerne lyseblå. Vet ikke hva de koster, mem tror egentlig ikke de er så billige :p Men med de så gjør det i alle fall ikke vondt. Har prøvd pussy pad på senteret, og det funka dårlig.

Anbefaler deg å søke på balansepute - de er gjerne lyseblå. Vet ikke hva de koster, mem tror egentlig ikke de er så billige :p Men med de så gjør det i alle fall ikke vondt. Har prøvd pussy pad på senteret, og det funka dårlig.

Takk! Var klar over at de het noe annet, kom bare ikke på hva :p Okei, vi har ikke pussy pad, så jeg har ikke fått testet. Mener du en slik ?

Takk! Var klar over at de het noe annet, kom bare ikke på hva :p Okei, vi har ikke pussy pad, så jeg har ikke fått testet. Mener du en slik ?

Nøyakig! De er helt ypperlige til glute bridge/hip thrust. Spør om senteret kan bestille inn?

Nøyakig! De er helt ypperlige til glute bridge/hip thrust. Spør om senteret kan bestille inn?

Hehehe, tviler! Jeg trener på et crossfit-senter med mye tøffe gutter ;) Men jeg er tilfeldigvis så heldig å ha en mamma som har tilgang til å bestille slike :) Og da får jeg den til innkjøpspris :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...