Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn apropos, hva i himmelens navn er greia med brokkoli? Ser den hele tiden hver gang noen er på diett. Brokkoli og torsk, brokkoli og kylling, brokkoli og blomkål, brokkoli og speltlomper, brokkoli og brokkoli! Æ skjønne itj greia! :$

Smaker jo så lite og det det smaker er jo ikke særlig godt engang:/

Jeg liker brokkoli :(

Både konsistens og smak...

Men på en annen side så kjøper jeg det jo aldri, nå som jeg må lage maten sjæl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er gravid er det ikke anbefalt å få i seg stort mer enn 2 g protein pr kg kroppsvekt, men hva med når man ammer? Er det samme greia eller gjelder noen andre retningslinjer da?

Spørr en jordmor ;) De skal ha peiling på offentlig retningslinjer. Syns ikke helsedirektoratet kom med noe nyttig i allefall.

http://www.lommelegen.no/legesvar/proteintilskudd-og-amming I den grad man skal stole på lommelegen. Stod noe fornuftig der i allefall.

Edit: Enig med Raptorial, hold deg til samme retningslinjer som ved graviditet. Dropp BCAA også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørr en jordmor ;) De skal ha peiling på offentlig retningslinjer. Syns ikke helsedirektoratet kom med noe nyttig i allefall.

http://www.lommelegen.no/legesvar/proteintilskudd-og-amming I den grad man skal stole på lommelegen. Stod noe fornuftig der i allefall.

Edit: Enig med Raptorial, hold deg til samme retningslinjer som ved graviditet. Dropp BCAA også.

Ja.. det er det da. Jormoren og legen min er ikke så .. 'oppi' det :p Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...