Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lurte på noe dumt noe. Når man teller kalorier, og jeg skal feks ned i vekt. hva går jeg ut i fra. la oss si at jeg har pleid å spise 2000 kcal men jeg forbrenner bare 1500 kcal. jeg har da "bestemt" meg for å ligge i 200 kcal i underskudd for jevn nedgang. er det under de 2000 jeg pleier å spise eller de 1500 jeg vanligvis forbrenner? utdypt svar setter jeg STOR pris på =D =D =D

Hvis du legger inn alder, vekt, høyde og aktivitetsnivå på diett.no kan du se hva vedlikeholdsgrensen din er :) Du kan og legge inn en eventuell målvekt og dato, så vil du se hvordan du må ligge på kalorier for å nå målet ditt til rett tid :) Håper jeg forstod deg rett og at det er til hjelp :)

På næringsinnhold i en matvare blir som regel sammensetningen av prot, karbo og fett rundt 25%.. Hva er resten?? Ta f.eks kyllingfilet.. Er vel rundt 20g prot pr 100g, og så å si null karbo eller fett. Inneholder den 80% vann da eller? Skjønner ikke det her helt.. :p

Annonse

Hva er egentlig grunnen til at noen av bildene man laster opp blir uviselige? :( Blir bare hvitt med rødt kryss i seg :(

Kan være linken er skrevet feil, dekodet feil, eller at serveren redirecter direktelinker for å unngå opplasting på forum og lignende.

Åh oki.. Klumper vil jeg jo ikke ha :p Sååe får jeg vel vente til jeg får kjøpt meg shaker da :D

Takk for svar! :D

Jeg pleier å blande det ut i en vanlig drikkeflaske, sette på lokket og riste. Funker fint :) Eventuelt syltetøyglass!

Jeg pleier å blande det ut i en vanlig drikkeflaske, sette på lokket og riste. Funker fint :) Eventuelt syltetøyglass!

Danke! :D:D Da er det håp for meg å unnslippe tunfisken min i dag da! :D:D YaY! Flotte greier:D

Annonse

Åh oki.. Klumper vil jeg jo ikke ha :p Sååe får jeg vel vente til jeg får kjøpt meg shaker da :D

Takk for svar! :D

Mjaaa... Jeg har rørt ut alle av mine proteinpulver, og det har funket fint:) I mange forskjellige merker. Det blir ikke klumpete. Har rørt ut i lite vann for å få den der seige smør-det-utover konsistensen (eller før jeg tilsetter det i havregrøt, CC, kesam mager etc.), men regner med at om du først gjør det og bare tilsetter mer vann funker det like greit:) Da er jo allerede klumpene borte.

Kan jo kjøre den i blender eller kjøkkenmaskin også :)

Mja, menne da får jeg plutselig veldig mye mer oppvask :p menne jeg har i allefall ganske mange muligheter nå da :D Så jeg skal på en eller annen måte få i meg shake i dag! :lol: Noe som igjen gjør at jeg for engangsskyld slipper tunfisk! :D:D

Og det fortjener egentlig en skikkelig seiersdans! :p:roflmao:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...