Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitter og ser på en gammel episode av Luksusfellen, og lurer på hvordan i helvete et helt vanlig par, i ei lita bygd nordpå, klarer å bruke 12 000kr i mat på en mnd?!:eek:

Det er jo "aldri" tilbud i dagligvarebutikker på små steder. I så fall er det tilbud på ting man ikke trenger. Det er vel heller ikke noe problem å bruke 12000 om man spiser på restaurant ofte.

Joker og Ica nær er vel heller ikke av de billigste butikkene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo "aldri" tilbud i dagligvarebutikker på små steder. I så fall er det tilbud på ting man ikke trenger. Det er vel heller ikke noe problem å bruke 12000 om man spiser på restaurant ofte.

Joker og Ica nær er vel heller ikke av de billigste butikkene

Om jeg hadde handla på meny hver dag, hadde jeg fremdeles ikke klart å spise for 6000kr på en måned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg hadde handla på meny hver dag, hadde jeg fremdeles ikke klart å spise for 6000kr på en måned..

Hvis restaurant/gatekjøkken ikke var inkludert i de 12000 kronene, så må de ha spist Fjordland 3 ganger om dagen. Legger du til godteri, kaker og brus, så blir det fort 6000 kroner ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke hatt noen problemer med å spise for 12000 i mnd.. Lett.. og vi er 2 stk... :) Indrefileter av diverse kjøtt koster lett 4-500 kr kiloen. Og ved å spise mat ute hadde det heller ikke vært vanskelig å komme opp i den summen.. lett 1500 kr hver gang man spiser ute, eller take away mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde handla på meny hver dag, hadde jeg fremdeles ikke klart å spise for 6000kr på en måned..

Så mat for 200kr hver dag er så grasalt mye? Ligger ikke på det sjæl, man si at man har noen uvaner og spiser "usunt"... Lett å havne opp i de summa da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mat for 200kr hver dag er så grasalt mye? Ligger ikke på det sjæl, man si at man har noen uvaner og spiser "usunt"... Lett å havne opp i de summa da.

Det er ikke normalt, så ja. Jeg har ikke klart å spise for 500kr på en dag på ferie engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:p

Har hatt en del perioder med sykdom og ingen matlysst over flere dager, og så var jeg også borte i påsken, så har ikke spist som vanlig. Men sjekka nettop og fant ut at jeg lå på rett over 3000 kroner på en måned... Som student som prøver å kutte kraftig på utgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en vektnedgangsfase - hva er "best"?

- Å gå i et lite underskudd gjennom kostholdet og fortsatt ha energi på trening

eller

- Å skape et større underskudd gjennom kostholdet og heller la det skorte på energien på trening?

Det første alternativet fremstår for meg som det absolutt beste, men "vektnedgang skapes på kjøkkenet"-tankegangen har satt seg fast i topplokket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...