Gå til innhold

Hvordan bli brun?


Gjest Ukjent666

Anbefalte innlegg

Hør med Proteinshopen i Strømstad (sender i post) , eller dra til Svinesund selv! Evt se om Iherb har noe som går an å få inn i landet :p - Jeg har kjørt Supermegabetakaroten 50 mg hver dag hver vår/sommer i 3 år nå, og det har fungert supert. slutt på solbrenthet, og ingen rødhet og lysebrun tendenser :)

Vil detbli billigere enn om man bestiller fra Big V? Forøvrig har jeg aldri blitt solbrent eller rød osv..

Tilogmed i syden "trenger jeg ikke" solkrem..heldig sånn sett, blir brun men mer ironsik nok "karamell brun":p og ikke mørk brun..:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil detbli billigere enn om man bestiller fra Big V? Forøvrig har jeg aldri blitt solbrent eller rød osv..

Tilogmed i syden "trenger jeg ikke" solkrem..heldig sånn sett, blir brun men mer ironsik nok "karamell brun":p og ikke mørk brun..:unsure:

Sjekk prisen med frakt fra Big V :) - alt under 200 kr (den boksen lå godt under) er fritatt for toll, så om frakten virker ok så er det bare å bestille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smører meg inn med saltvann.. Vann + salt i en flaske + shake shake = helle over seg. Saltet irriterer huden, og brunfarge er jo egentlig en beskyttelse fordi huden blir irritert, så dvs du blir brunere. Hehe! Anbefales ikke for de sarte i huden :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekanisk og kjemisk irritasjon av huden gjør deg ikke brunere. Det gjør, om du gjør det hardt nok og over lang nok tid huden hardere fordi keratinlaget, laget med døde hudceller blir tykkere. Melanocyttene ligger lengre nede i det kutane vevet, og hvis du øker keratinlagets tykkelse utenpå disse blir de mindre påvirket av sollys så du blir mindre brun. Å bare helle saltvann over huden gjør nok ikke så mye annet enn å trekke ut bittelitt mer væske enn ellers.

Pjuh, såpass ja. Farmors gamle triks har lurt meg i alle år altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Jeg bruker som regel alltid å kjøre på litt ekstra med homsegrillen før sommeren. Betakaroten og fuktighetskrem er også nødvendig så huden ikke tørker. Nå har jeg heldigvis vært ganske heldig med pigmentene så det skal ikke så altfor mye til før jeg blir brun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker som regel alltid å kjøre på litt ekstra med homsegrillen før sommeren. Betakaroten og fuktighetskrem er også nødvendig så huden ikke tørker. Nå har jeg heldigvis vært ganske heldig med pigmentene så det skal ikke så altfor mye til før jeg blir brun.

:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk ut Solhuset.no..

Har kjøpt masse forskjellige solariumskremer der fra, og er super fornøyd :)

Må ut med litt penger, men i lengden går det opp i opp (hvis du tar mye solarium)..

Bodylotion kremene av merket Hempz er noe av det beste jeg har smørt på meg, original herbal lukter himmelskt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Solhuset.no..

Har kjøpt masse forskjellige solariumskremer der fra, og er super fornøyd :)

Må ut med litt penger, men i lengden går det opp i opp (hvis du tar mye solarium)..

Bodylotion kremene av merket Hempz er noe av det beste jeg har smørt på meg, original herbal lukter himmelskt!!

BliVakker.no | Merkevarer til tax-free priser

er også en decent side som selger mye forskjellige sol produkter.

Nå må jeg snart være forsiktig med å poste i denne tråden før folk faktisk tror jeg er skeiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BliVakker.no | Merkevarer til tax-free priser

er også en decent side som selger mye forskjellige sol produkter.

Nå må jeg snart være forsiktig med å poste i denne tråden før folk faktisk tror jeg er skeiv.

Mye av sidene er faktisk falsk. Sånn som frisør produktene er ikke de samme som du får hos frisøren. Det er en blanding av butikk shampoo og frisør shampoo. Så da regner jeg med at resten på siden også er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av sidene er faktisk falsk. Sånn som frisør produktene er ikke de samme som du får hos frisøren. Det er en blanding av butikk shampoo og frisør shampoo. Så da regner jeg med at resten på siden også er det :)

Hææ? ER det? JEg har sett de sidene ofte, og lurt på om jeg skulle bestille.. men gidder jo ikke det om d er fake.. :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vel ikke si at "mye" av sidene driver med scam, men det har vært noen ute. Tror definitivt ikke bli vakker er en av de, har venninner som har bestilt i bøtter og spann derifra. Planlegger å kjøpe en tanning oil eller noe så jeg kan få en hunk's farge etter 10 dager / 2 uker eller noe i Spania.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vel ikke si at "mye" av sidene driver med scam, men det har vært noen ute. Tror definitivt ikke bli vakker er en av de, har venninner som har bestilt i bøtter og spann derifra. Planlegger å kjøpe en tanning oil eller noe så jeg kan få en hunk's farge etter 10 dager / 2 uker eller noe i Spania.

Da er den sikkert grei, jeg må finne oljefri solkrem før beach :D soleksem :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...