Gå til innhold

Hvordan bli brun?


Gjest Ukjent666

Anbefalte innlegg

Mine er fra Max Muscle Sports nutrition, også sustained release.. OG spirulina,chlorella og aloe vera.. Multivit og mineral i ett denne :) Men er jo iferd med å få en ny favoritt med Iherb.com da... bestilt kollagen derfra nå, DET er ihvertfall kommet for å bli!! :thumbsup:

kollagen? Skal du få andenebb, eller bruker man det til andre ting også? :p De fra Max, kjøper du dem i Sverige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kollagen? Skal du få andenebb, eller bruker man det til andre ting også? :p De fra Max, kjøper du dem i Sverige?

Du det er fantastisk for hud, ledd, negler og hår :) Jeg har et par arr som har blitt mye mindre tydelige, og hud som får tilbake spensten ( herregud jeg høres ut som de gamle kjerringene i L`oreal reklamene...) Slutter ALDRI med det :D

Og ja, kjøper de fra Max hos Patrick :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Annonse

Hvorfor sånn stress med den brunfargen? Sett deg i sola og la naturen gå sin gang. Man må jo bare akseptere at dersom man blir ikke deilig solbrun i den nordiske sol med nordiske gener så er det vel ikke ment to be. Blir som å stappe i seg gulrot fordi man absolutt vil se ut som man har gulsot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sånn stress med den brunfargen? Sett deg i sola og la naturen gå sin gang. Man må jo bare akseptere at dersom man blir ikke deilig solbrun i den nordiske sol med nordiske gener så er det vel ikke ment to be. Blir som å stappe i seg gulrot fordi man absolutt vil se ut som man har gulsot.

Nuuuuvel...:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...