Gå til innhold

Hvordan bli brun?


Gjest Ukjent666

Anbefalte innlegg

Hør med PAtrick på Proteinshopen i Strømstad.. på nett, han sender t Norge :)

Jeg gleder meg til du skal være guiden min der borte...er ikke alle som er på fornavn med butikkfolket :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har handlet av han siden jeg flytta hit i 2003 :thumbsup:

Hjelper sikkert når man bor nært nok til småhandling. Sist jeg var over grensen kjøpte jeg helsekost for over 4000,- :D Blir med andre ord ikke hver uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betakarotenene man får kjøpt i Norge er bare tull for min del hvert fall, altfor svake! Kjøpte noen i Polen, da jeg levde på de samt tok sol så var jeg veldig brun :D Men så har jeg flaks da, blir kjempefort brun, men mister det like fort... Til tross for at jeg er født ginger blitt blondine (naturlig) og har litt fregner i ansiktet, men igjen så blir jeg heller aldri solbrent selv om jeg aldri bruker solkrem...

Men de betakarotentablettene du får kjøpt her i Norge kan du bare ta fler av hver dag (jeg tar 3stk), ikke noe farlig mener nå jeg, siden dosen som er lovlig i sverige er mye høyere og ja, jeg følger svenske regler :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betakarotenene man får kjøpt i Norge er bare tull for min del hvert fall, altfor svake! Kjøpte noen i Polen, da jeg levde på de samt tok sol så var jeg veldig brun :D Men så har jeg flaks da, blir kjempefort brun, men mister det like fort... Til tross for at jeg er født ginger blitt blondine (naturlig) og har litt fregner i ansiktet, men igjen så blir jeg heller aldri solbrent selv om jeg aldri bruker solkrem...

Men de betakarotentablettene du får kjøpt her i Norge kan du bare ta fler av hver dag (jeg tar 3stk), ikke noe farlig mener nå jeg, siden dosen som er lovlig i sverige er mye høyere og ja, jeg følger svenske regler :p

Norsk utgave= Rææææææl :D I forhold t de svenske :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å få litt farge før sommeren. Har ikke solt meg skikkelig på mange år, så jeg blir bare grå eller rød... :S Men skal visst bare være å venne kroppen til det så den begynner å produsere pigmenter igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal prøve å få litt farge før sommeren. Har ikke solt meg skikkelig på mange år, så jeg blir bare grå eller rød... :S Men skal visst bare være å venne kroppen til det så den begynner å produsere pigmenter igjen :)

JEg ble alltid bare røøøøøøøøøøøøøøøøøøød og brun kun etter 2,3 uker i syden.. :p Så: betakaroten oppladning nå i 2 somre.. FAB sier jeg bare!! Brun som FY :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betakarotenene man får kjøpt i Norge er bare tull for min del hvert fall, altfor svake! Kjøpte noen i Polen, da jeg levde på de samt tok sol så var jeg veldig brun :D Men så har jeg flaks da, blir kjempefort brun, men mister det like fort... Til tross for at jeg er født ginger blitt blondine (naturlig) og har litt fregner i ansiktet, men igjen så blir jeg heller aldri solbrent selv om jeg aldri bruker solkrem...

Men de betakarotentablettene du får kjøpt her i Norge kan du bare ta fler av hver dag (jeg tar 3stk), ikke noe farlig mener nå jeg, siden dosen som er lovlig i sverige er mye høyere og ja, jeg følger svenske regler :p

Glemte å nevne at jeg har alltid vært ute å reist hele livet siden jeg var baby, så har kanskje noe med saken å gjøre at huden min er vant til det ? i dunno... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

Da har jeg skrevet mail til han og krysser fingrene for at jeg snart får skikkelig betakaroten:D

Spør etter twinlabs megabetakaroten, 50 mg : ) Evt 25 mg om d finnes.. Finnes en variant som heter Betasol fra Self Omninutrition, men jeg likte ikke den personlig.. mye ekstra blandet i, og den fra twinlab SER du er dypt orange pulver! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte ham en mail jeg også...Sjekket om de hadde skikkelig dose med rød solhatt også samtidig :)

Han skaffer det meste om han ikke allerede har der.. jeg maser på ham om multivitaminer som tydeligen ingen andre kjøper omtrent, og han tar inn så jeg får kjøpt :D Bra mann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han skaffer det meste om han ikke allerede har der.. jeg maser på ham om multivitaminer som tydeligen ingen andre kjøper omtrent, og han tar inn så jeg får kjøpt :D Bra mann!!

Du burde prøve de fra Great Earth. De er time release :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbaska østlendinger/folk som bor nærmt grensen. Bor i Bergen/Sogndal. Ikke akkurat en "liten" tur bare for å handle!

Kanskje jeg må få lagd en avtale med familie fra oslo ang "importering" !:p

kan stikke og kjøpe for deg hvis du vil jeg, bor bare 25min fra grensa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALT som kan stoppe aldringsprosessen, rynker og frie radikaler :BRING IT!!! :D

De skal være noe av det beste og reneste på markedet. De er til og med "vegan safe" ;) Jeg tar en multivit og en multimineral om dagen. Tror de er hakket mer potente enn de norske, og greit at ting går gradvis ut i systemet. I hvert de vannløselige vitaminene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal være noe av det beste og reneste på markedet. De er til og med "vegan safe" ;) Jeg tar en multivit og en multimineral om dagen. Tror de er hakket mer potente enn de norske, og greit at ting går gradvis ut i systemet. I hvert de vannløselige vitaminene

Mine er fra Max Muscle Sports nutrition, også sustained release.. OG spirulina,chlorella og aloe vera.. Multivit og mineral i ett denne :) Men er jo iferd med å få en ny favoritt med Iherb.com da... bestilt kollagen derfra nå, DET er ihvertfall kommet for å bli!! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...