Gå til innhold

Hvordan bli brun?


Gjest Ukjent666

Anbefalte innlegg

Spirulina :) sliter med å bli brun selv, men når jeg drikker det får jeg farge utrolig mye raskere! bra for kroppen er det også :) (inneholder blant annet store nivåer klorofyll, som fungerer som hemoglobin i kroppen, dvs hjelper med å transportere oksygen i blodet)

Ooooh...skal prøve! Står at det er mye mer betacaroten enn i gulrøtter, så det kan forklare hvorfor man blir brun. Litt teit med apetittdempende effekt, for jeg sliter med å spise nok fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke opplevd noe særlig apetittdempende effekt, så ville ikke vært særlig bekymret. Det er også veldig rikt på proteiner (50-70% proteiner, avhengig av hvor du kjøper det). Tips : Ikke bland i vann, smaker dritt. Bland med eplejuice, da smaker du nesten ingenting :) Og gå til innkjøp av en melkeskummer for å blande det ut, klumper er ekkelt. Koster ca 30 på Åhléns eller Clas Olson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh...skal prøve! Står at det er mye mer betacaroten enn i gulrøtter, så det kan forklare hvorfor man blir brun. Litt teit med apetittdempende effekt, for jeg sliter med å spise nok fra før...

Bestill fra supernature, eller gå på supernature butikken. Da er du sikret kvalitet. OG kjøp kapsler, smaker møkk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestill fra supernature, eller gå på supernature butikken. Da er du sikret kvalitet. OG kjøp kapsler, smaker møkk :D

Det var dyrt...tror jeg stikker innom Life, og så kjøper jeg neste gang jeg er i Sverige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666

Forbaska østlendinger/folk som bor nærmt grensen. Bor i Bergen/Sogndal. Ikke akkurat en "liten" tur bare for å handle!

Kanskje jeg må få lagd en avtale med familie fra oslo ang "importering" !:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
http://bigvits.co.uk/product.asp?pid=259&cid=239&tid=&bid= ;)

Sykt billig i forhold til norske priser, under 200 kr også så du slipper toll og moms.

men dette blir vel tatt for å være legemiddel? å kommer de da gjennom tollen?? :p det hadde vært greit, de har noen på iherb som jeg kunne tenkt meg.. men gidder ikke betale for at tollerne skal få overskudd av d-vitamin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som virkelig hjelper for meg er å reise til syden. Reiser om bare 5 dager forresten! :D Har tatt en del solarium den siste uka, men synes det koster mye i forhold til den bittelille fargen jeg har fått i fra det. Blir aldri sånn kjempe brun, men føler det hjelper på fra år til år, så tror nok bare man må være tålmodig å la huden venne seg til solen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper dem på helsekost nye el gamle delen av Svinesundssentrene, evt i Strømstad hos proteinshopen, og tror Bodypower sjappene har dem også :)

Lurer på om jeg må ha med deg som guide på neste smug...jeg mener HARRYtur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dette blir vel tatt for å være legemiddel? å kommer de da gjennom tollen?? :p det hadde vært greit, de har noen på iherb som jeg kunne tenkt meg.. men gidder ikke betale for at tollerne skal få overskudd av d-vitamin...

Sålenge det er fra et EØS land, som Storbritannia er, så virker det som om det skal gå bra. I tillegg er prisen under 200kr (som er tollgrensen på slike varer), så mulig det går gjennom fordi tollerne ikke sjekker pakken pga. prisen? Uansett har det nå kommet hit begge gangene jeg har bestilt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står det at en kapsel inneholder 25,000iu http://bigvits.co.uk/products.asp?cid=65. Noen som vet hvor mange mg dette tilsvarer? Og hvem av disse to det er bilde av er best? Den ene heter Beta carotene og den andre Natural beta carotene. Vil gjerne bestille derfra, men vil være sikker på at de er sterkere enn de svake jeg kan kjøpe i Norge.

Eller har noen tips en svensk nettside som sender betakaroten (helst 25 mg) til Norge?

Har sånne 3 mg kjøpt for en liten formue på helsekostbutikk her i Norge, men er veldig gira på å bestille noe sterkere fra utlandet.

Bor dessverre langt fra svenskegrensen (*misunner dere som gjør det*), så hadde blitt superglad om noen kunne svart på spørsmålene mine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står det at en kapsel inneholder 25,000iu http://bigvits.co.uk/products.asp?cid=65. Noen som vet hvor mange mg dette tilsvarer? Og hvem av disse to det er bilde av er best? Den ene heter Beta carotene og den andre Natural beta carotene. Vil gjerne bestille derfra, men vil være sikker på at de er sterkere enn de svake jeg kan kjøpe i Norge.

Eller har noen tips en svensk nettside som sender betakaroten (helst 25 mg) til Norge?

Har sånne 3 mg kjøpt for en liten formue på helsekostbutikk her i Norge, men er veldig gira på å bestille noe sterkere fra utlandet.

Bor dessverre langt fra svenskegrensen (*misunner dere som gjør det*), så hadde blitt superglad om noen kunne svart på spørsmålene mine:)

Hør med PAtrick på Proteinshopen i Strømstad.. på nett, han sender t Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...