Gå til innhold

Hvordan bli brun?

Anbefalte innlegg

Mine er fra Max Muscle Sports nutrition, også sustained release.. OG spirulina,chlorella og aloe vera.. Multivit og mineral i ett denne :) Men er jo iferd med å få en ny favoritt med Iherb.com da... bestilt kollagen derfra nå, DET er ihvertfall kommet for å bli!! :thumbsup:

kollagen? Skal du få andenebb, eller bruker man det til andre ting også? :p De fra Max, kjøper du dem i Sverige?

Fortsetter under...

kollagen? Skal du få andenebb, eller bruker man det til andre ting også? :p De fra Max, kjøper du dem i Sverige?

Du det er fantastisk for hud, ledd, negler og hår :) Jeg har et par arr som har blitt mye mindre tydelige, og hud som får tilbake spensten ( herregud jeg høres ut som de gamle kjerringene i L`oreal reklamene...) Slutter ALDRI med det :D

Og ja, kjøper de fra Max hos Patrick :)

Det er jo godt mulig! jeg gjemte meg vekk i langbukser og gensere om sommern.. :p:D

åj :eek: jeg har skille-fobi jeg hahaha! a med alle klær på stranda for å si det sånn, bortsett fra g'en.... hehe. jeg får faktisk totalnoia om jeg ser skille på meg selv....:p

åj :eek: jeg har skille-fobi jeg hahaha! a med alle klær på stranda for å si det sånn, bortsett fra g'en.... hehe. jeg får faktisk totalnoia om jeg ser skille på meg selv....:p

Know the feeling etter at jeg fikk A: brunfarge B. Kropp som tåler dagens lys :D

• 1 måned senere...

Annonse

Annonse

Huff :p men selges de du fant i Sverige på bodypower? Eller helsekost? Skal til charlottenberg en snartur på søndag, så greit å vite hvor jeg skal lete!

Jeg har kjøpt både i helsekost og hos Bodypower/ Proteinshopen i Strømstad. Det skal finnes de fleste steder! :)

link til iherb varene JA TAKK:D

http://www.iherb.com/Neocell-Super-Collagen-C-Type-1-3-250-Tablets/16589 Disse har jeg nå, og multivit kjøper jeg i strømstad, enn sålenge.. jeg tør ikke sitte FOR lenge på Iherb.com nemlig... visakortet blir så fort ivrig :whistling:

har noen prøvd noen av disse merkene? ser litt jalla ut, men det er 25mg betakaroten i, også var de ikke så veldig dyre heller! ... men.. shopping4net - tvilsom side ?

http://www.shopping4net.com/no/Helsekost/Haar-hud-negler/Sol-pigment/Solarin.htm

og http://www.shopping4net.com/no/Helsekost/Haar-hud-negler/Sol-pigment/Maxosol.htm

Hvorfor sånn stress med den brunfargen? Sett deg i sola og la naturen gå sin gang. Man må jo bare akseptere at dersom man blir ikke deilig solbrun i den nordiske sol med nordiske gener så er det vel ikke ment to be. Blir som å stappe i seg gulrot fordi man absolutt vil se ut som man har gulsot.

Hvorfor sånn stress med den brunfargen? Sett deg i sola og la naturen gå sin gang. Man må jo bare akseptere at dersom man blir ikke deilig solbrun i den nordiske sol med nordiske gener så er det vel ikke ment to be. Blir som å stappe i seg gulrot fordi man absolutt vil se ut som man har gulsot.

Nuuuuvel...:whistling:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...