Gå til innhold

ZYZZ? who the f***?`


Gjest Ukjent666

Anbefalte innlegg

Gjest Ukjent666

Hallai! Sorry ass, i det siste har jeg hørt en del/sett bilder av ZYZZ(som jeg har fått med meg er han død)! Men HVORFOR er det så mange som ser på han som et forbilde/idol osv?

For meg ser han rett og slett ut som en tenåringsgutt som er litt for høyt "oppe" i himmelen av selvtillit ? Ok fysikk for de som bare trener for å se bra ut. Teenage girls osv! Eller er det noen andre grunner?

Ta meg ikke negativt, bare lurer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666
Jeg vil nå si at fysikken hans var en god del bedre en bare ok. :)

Grunnen til at han ble kjent er vell for han har drømmekroppen til mange, og hadde en selvtilit som mange syntes var underholdene.

Ok! Greit nok at han har drømmekroppen til mange;) Som sagt: de som ønsker at tenåringsjentene skal like han:P (min mening)! Rart det ikke er mange andre kjente ungdommer som har blitt kjent, er jo en god del av den typen der!:p Men men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hva man mener med personligheten. Han var i hvertfall et friskt pust. Vil tro at en av årsakene til at han har slått seg litt frem er at han er ansiktspen og bruker en del tid på håret sitt. Og så er han jo ganske mørk da, litt sånn gresk gud. Hvorfor har de ikke SÅNNE menn i porrfilmer? Gjerne litt mindre og altså, men den stilen liksom. Det hadde gjort det såååå mye mer interessant for oss jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble jo først kjent via Misc for å trolle der. Senere begynte han på de webcam sidene hvor han danset og poset og bare hadde det gøy. Senere har han jo tatt det til youtube og lage filmer og dra på festivaler. "Disregard females: Aquire dance moves."

Forever mirin'

(Han og alle kompisene er jo også 'Aesthetics Crew', det er vel ca 10 personer som er like tan, like shredded og har like tattiser :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er faktisk VELDIG overrasket at menn kan se opp til han :p Skjønner folk kan like vin diesel, the rock, og disse kara.. De er ordentlige menn..

men denne karen er en opp-bola jålefjott... sorry ass, kan ikke se det :p

Mange som liker Jan Thomas også... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...