Gå til innhold

ZYZZ? who the f***?`


Gjest Ukjent666

Anbefalte innlegg

Hallai! Sorry ass, i det siste har jeg hørt en del/sett bilder av ZYZZ(som jeg har fått med meg er han død)! Men HVORFOR er det så mange som ser på han som et forbilde/idol osv?

For meg ser han rett og slett ut som en tenåringsgutt som er litt for høyt "oppe" i himmelen av selvtillit ? Ok fysikk for de som bare trener for å se bra ut. Teenage girls osv! Eller er det noen andre grunner?

Ta meg ikke negativt, bare lurer!

U mad?

Ærlig talt så er pesonligheten på videoene påtatt, han troller for "the lolz", som han sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

men i mitt bilde var det en sånn svart firkant i bildet, må være noe med skjermen :eek:

Pixellering. Hos meg var det ikke slik, så er nok skjermen din som er defekt. Eller den har innebygget beskyttelseskretser, for å se bildet uten firkant gjorde øynene mine defekte :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...