Gå til innhold

ZYZZ? who the f***?`


Gjest Ukjent666

Anbefalte innlegg

Gjest Brukernavn
lol, for noen kjipe tynnisbein.. Ser ut som en liten jente hele fyren

Kunne ikke ha vært mer enig.

Jeg skjønner ikke hvorfor han skal være så rå... Men hver sin smak;)

Haha, dette må være tull, skjønner dere får avsmak av holdningen hans. Men er det kult å le av folk fordi dere ikke synes de har nok muskler? Han karen var større enn 90% av forumets medlemmer, ikke like artig om folk skulle "lol'et" av folk som de mente hadde for mye fett på kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, dette må være tull, skjønner dere får avsmak av holdningen hans. Men er det kult å le av folk fordi dere ikke synes de har nok muskler? Han karen var større enn 90% av forumets medlemmer, ikke like artig om folk skulle "lol'et" av folk som de mente hadde for mye fett på kroppen?

Jeg ler fordi han er weird.. Og at han står der og flekser og styrer på er morsomt fordi størrelsen på beina ikke matcher overkroppen, ikke fordi han ikke har store nok muskler.

Edit: Bare jeg som syns sveisen hans minner om en do-kost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personligheten til Zyzz har jeg aldri likt.

Derimot det han gjorde er beundringsverdig.

Han gikk fra å være en blodsvett gamer som høstet alt av gear og items, til å bli en meget veltrent mann som (kunne) høstet jenter / kvinner som det var snøfnugg på svalbard.

Dette igjen gir inspirasjon til de unge spillerne og andre personer ute i verden, om at det er mulig å forandre livet sitt TOTALT, og derfor blir han et forbilde, ikke nødvendigvis for den han var, men for det han gjorde.

Kroppen hans var ikke fri for stoffer, men det er ikke poenget mitt her. Poenget mitt er at hans passive budskap til verden er at det er mulig å snu ting på hodet. At du kan gå fra å være ingen til å være alt (alt er relativt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personligheten til Zyzz har jeg aldri likt.

Han gikk fra å være en blodsvett gamer som høstet alt av gear og items, til å bli en meget veltrent mann

Sjæl og sjææææl :D Jævla WoW!

uansett, så skal han ha creds for å spille opp stereotypen sin!

Har nok en del jeg kan lære av han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro
Jeg ler fordi han er weird.. Og at han står der og flekser og styrer på er morsomt fordi størrelsen på beina ikke matcher overkroppen, ikke fordi han ikke har store nok muskler.

Edit: Bare jeg som syns sveisen hans minner om en do-kost?

The hate is strong with this one.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette må være tull, skjønner dere får avsmak av holdningen hans. Men er det kult å le av folk fordi dere ikke synes de har nok muskler? Han karen var større enn 90% av forumets medlemmer, ikke like artig om folk skulle "lol'et" av folk som de mente hadde for mye fett på kroppen?

Han har ikke svær bein i forhold til overkroppen;)

Men som sagt.. Hver sin smak. jeg liker at kroppsdelene passer sammen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg for en digga alt med Zyzz. Kroppen hans, tankegangen hans, personligheten hans og måten han levde livet på. Han var en livsnyter, en som gav faen i hva andre mente om han. Levde livet fult ut, og gjorde det han selv folte for.

Ikke bare var han en inspirasjon til tusenvis av treningsfrelste, men også de som ikke turte å sette foten inn i gymmen fordi de kanskje var litt for tynne, eller ikke hadde selvtillitt nok til å faktisk starte. Men som du tydelig ser, var han som alle andre som har startet med å dra på gymmen, enten for tynne eller for tjukke (ikke for å gjore andre utilfreds her). Han var en som var lei av å bli kalt "skinny-fag" osv osv. Han ville endre livet sitt, og ved å starte med vektløfting fikk han selvtillitt, begynte å se bedre og bedre ut, og var ikke redd for å spille på dette.

Som nevnt tidligere var han mest kjent for siden "misc" som er en del av bodybuilding, hvor han trolla folk og posta bilder ol., og han han også en del på 4chan sin versjon av bodybuilding, kalt /fit/ hvor han ble adressert som "King of /fit/". Han er mer et internett fenomen grunnet alle videoene han lastet opp av seg selv, og folk ble vel inspirert eller rett og slett interessert i måten han var på, og kroppen han hadde.

Kan bruke denne quoten for å beskrive hvem han var for mange:

Zyzz was not a person. Zyzz was merely a personification of a way of life.

Han var aktiv på formspring, og skrev mye der også.

"Everybody, one day will die, and be forgetton. Act and behave in a way that will make life interesting and fun, fuck a mundane predictable life working monday to friday with something you derive no pleasure from; just living life out till you grow old and wither away. Find a passion, form relationships, dont be afraid to get out there and fuck what everyone else thinks, trust me its alot more fun that way.

Dont ever pay people out or put people down. Instead just put yourself up and let the haters do their thing. Id rather be a person thats hated on, than a person that does the hating. A wise man one said..

Haters gonna hate!"

Dette er mange av tingene han sa og gjorde, måten han inspirerer på har fått mange til å slutte å kuke rundt hjemme og faktisk få ræva si i gymmen og trene. Jeg er en av disse. Mye av grunnen til at jeg startet å trene var fordi jeg hadde mange kompiser som trente, mens jeg var en stakkarlig tynn jævel på 1.91 og veide myselige 62kg. Jeg var undervektig, jeg så ingen grunn til å gidde å forsoke å starte med trening engang. Jeg var redd for å drite meg ut. Men en dag ble jeg inspirert av en video jeg så på youtube, av Zyzz. Mange av kompisene mine visste hvem han var, men det var ikke for jeg ble introdusert til han at jeg startet med å dra til gymmen og jobbe for å bli storre og sterkere.

Dette er den siste videoen av Zyzz, og er nok den storste inspirasjonskilden for mange som liker å trene og rett og slett leve et liv man selv vil.

Kunne skrevet flere titalls sider om hvordan han har fått meg til å se på livet på en helt ny måte. Men så er det igjen folk som har feil oppfattelse om hva han faktisk er som person. Mange tenker sikkert "For en jævla klyse, se til helvette å dra på deg noe klær." Folk har forskjellige meninger, og det skal de absolutt få lov til å ha.

For meg var han en inspirasjon, en gud. Dette kan kanskje hores veldig dramatisk og teit ut, men jeg mener å syns at han er et forbilde mange kan leve opp til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...