Gå til innhold

Hva gjør de forskjellig??


Engla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hun ene har mye mer muskelmasse. Hun andre er bare tynn, veltrent og fit. De hadde sikkert blitt ganske like etterhvert hvis hun nederste hadde fått litt testosteron :)

Er det vanlig at kvinner tar testosteron også? Har fått med meg at det er rimelig vanlig for menn :pompous:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I prinsippet gjør de akkurat det samme - tung styrketrening og optimalt kosthold, men de har ulike mål så målet til bikinifitness (nederste) "stopper" før målet til bodyfitness (øverste)

Og hvordan vet man når man bør stoppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke "bør"

Det er jo når en selv/en coach mener fysikken er der den skal være

Akkurat som å ta bussen egentlig, ikke alle skal til endestasjonen ;)

Ja det skjønner jeg jo. Men hvordan skal man legge opp treningen om man ikke vil bli større? Slutte å løfte tyngre vekter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant tråd, må følge med her. I mine øyne er hun nederste definitivt mest attraktiv utseendemessig. Dog imponerende fysikk på hun øverste, men jeg ville ikke ønsket å se sånn ut.

Enig med deg. Jeg er en av de som synes det blir litt for voldsomt og lite kvinnelig (med tanke på kroppen, hun ser jo smashing ut ellers), MEN det står respekt av fysikken hennes (øverste bilde). Men jeg ville definitivt valgt å se ut som hun nederst. FOR en kropp :wideyed:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Jeg er en av de som synes det blir litt for voldsomt og lite kvinnelig (med tanke på kroppen, hun ser jo smashing ut ellers), MEN det står respekt av fysikken hennes (øverste bilde). Men jeg ville definitivt valgt å se ut som hun nederst. FOR en kropp :wideyed:

Enig med deg, og lurer også på hvordan man skal trenne og når man evt. skal stoppe om man ønsker å se ut som hun nederste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...