Gå til innhold

Hva gjør de forskjellig??


Engla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig med deg. Jeg er en av de som synes det blir litt for voldsomt og lite kvinnelig (med tanke på kroppen, hun ser jo smashing ut ellers), MEN det står respekt av fysikken hennes (øverste bilde). Men jeg ville definitivt valgt å se ut som hun nederst. FOR en kropp :wideyed:

Det kan jo tenkes at hun ser lite kvinnelig ut fordi hun har tatt mannehormoner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro at dere faktisk diskuterer hvorvidt en utøver i konkurranseform ser best ut til daglig eller ikke, når det i realiteten ikke er i nærheten

Hva en må gjøre for ikke å fremgang med treningen? Det er jo lett, gjør som de fleste gjør på treningssenter - kuke rundt

Det er jeg veldig klar over, off season blir noe annet. Jeg snakket om formen deres der og da. Jeg vil tro at hun øverste ser mye bedre ut (min mening) off season.

Spurte aldri om hvordan ikke få fremgang, jeg spurte hva de gjør når de er der de vil være. Hvordan treningen da blir lagt opp. Dette kunne jeg gjerne tenkt meg et skikkelig svar på, synes det er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg veldig klar over, off season blir noe annet. Jeg snakket om formen deres der og da. Jeg vil tro at hun øverste ser mye bedre ut (min mening) off season.

Spurte aldri om hvordan ikke få fremgang, jeg spurte hva de gjør når de er der de vil være. Hvordan treningen da blir lagt opp. Dette kunne jeg gjerne tenkt meg et skikkelig svar på, synes det er interessant.

Da vedlikeholder de ved å ikke endre på noe - mao ikke får fremgang som jeg sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som sier dere ikke vil se ut som BF utøveren, SLAPP HELT AV, dere kommer mest sannsynlig aldri komme i nærheten av hennes mengde muskelmasse:)

Ang å stoppe opp fremgangen så slutter man å løfte tyngre vekter enn det man allerede klarer, i tillegg til at man passer på å ikke ligge i kcaloverskudd... Kan ikke bygge muskler uten overskudd(for de som er godt trent altså), så maten er her et viktig moment.

OFT: Syntes bedømmingen i Olympia bikini var helt grusom i år....f eks Nathalia Melo som er nevnt overfor her, har en mye finere fysikk. Greit nok at mange syntes det ikke skal være "for mye muskler" på jenter, men da kan man jo se på missekonkurranser og ikke fitnesskonkurranser;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bikini-olympia-1.jpg

Nathalia Melo > Ashley Kaltwasser (bilde fra TS).

Verken fysikk eller form er spesielt imponerende på Ashley Kaltwasser? Kjipt at de går den veien i dømmingen..

Og hvorfor flertallet heller vil se ut som Kaltwasser enn Erin Stern (første bildet) synes jeg er rart (n)

Jeg har 2 teorier på hvorfor flesteparten synes bikini er hottere enn body:

- Bikini er ikke for ekstremt og blir "lettere" å oppnå, det er realistisk og dermed mange som vil ha det som motivasjon å gå etter

- Bikini appelerer mer til sex (jeg mener ikke det er negativt), ergo sexy? Og veldig mange tror jeg trener med utseende som motivasjon.

Også har vi oss som med glede ville hatt kroppen til hun Erin Stern, men vi er kanskje blitt miljøskada og bare elsker muskler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang å stoppe opp fremgangen så slutter man å løfte tyngre vekter enn det man allerede klarer, i tillegg til at man passer på å ikke ligge i kcaloverskudd... Kan ikke bygge muskler uten overskudd(for de som er godt trent altså), så maten er her et viktig moment.

TAKK for svar. Var nettopp dette jeg lurte på! Så de holder seg på samme vekt altså? Blir ikke det litt kjedelig i lengden når man plutselig ikke skal prøve å løfte tyngre lengre? Bare min tankegang, jeg vet hvor gira jeg blir når jeg klarer å løfte tyngre og tyngre :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alsev bare hyggelig:) De jentene det her er snakk om finner nok motivasjon i andre faktorer enn oss vanlige mosjonister.. Og det er ALLTID noe å jobbe videre med når man stiller på høyt nivå..;) Vet at mange bikinideltakere supplerer med mye kardio etter hvert sånn at de kan holde treningsmengden høy uten å legge på seg noe særlig mer muskler;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...