Gå til innhold

INord

Medlemmer
  • Innholdsteller

    84
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om INord

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hun på toppen kan klare det hun under gjør, men ikke andre veien.
  2. 2 kyllingfiler med dolly krydder og en sprut chili ketchup
  3. Nei er bare at man er vel kanskje enda litt redd for å legge på seg for mye, men greit å ha i bakhodet at man alltids kan deffe litt seinere hvis man føles kroppen har tatt opp for mye fett. Har jo enda noen kg fett jeg vil ha bort, men håper å få de bort rolig og stabilt over tid ilag med at jeg bygger styrke og masse.Takk igjen
  4. Takk for rask tilbakemelding! Oddis: Ja ser hva du mener, jeg er bare en kontroll freak som trenger 100% kontroll på alt jeg gjør/spiser hele tiden, da funker kosthold "regimer" best for meg, de gangene det har vært litt slakk har man som oftest skeiet ut. Skal gjøre som du sier, og se hvordan kroppen responderer til mer karbs (nå får jeg endelig prøvd havregrøt igjen, wopdidoo) Linjemannen: Takk for motivational speech, styrke har virkelig åpnet øynene mine, og finne de rette målene er enkelt når man har ett slik fora som fitnessbloggen.no, skulle ønske dette fantes for 10-15år siden:) o
  5. Jeg har siste året mistet ca 50kg og fått en enorm motivasjon på treningsfronten. Hva jeg gjorde? - 6mnder med lavkarbo, gikk ned 20kg men tapte enorm muskelmasse - 4mnder med PSMF, gikk ned 30kg og ble sterkere (fantastisk opplegg) Jeg veier nå ca 100kg, 1.90høy. Kunne tenkt meg å gått ned 5-10kg til, men samtidig også kunne vise til muskelvekst da jeg trener styrke 5 ganger i uken(hooked). Har prøvd å bygge styrke på PSMF, men med kaloriunderskuddet føles det ut som jeg brenner lyset i begge ender, bygge og forbrenne fett samtidig føles umulig ut (noe det er). Så jeg tenkte å
  6. Hei takk for innspill på min squat video tidligere. Jeg har siden da øvd på lave vekter, og skal få tatt ny video så snart som mulig. Men innser at jeg egentlig kanskje har øvd litt feil og gjort mer high bar stilling, noe som jeg egentlig har mislikt, fordi det føles ut som jeg må være enda mjukere, og lave vekter knuser meg totalt. Så skal prøve igjen med lowbar idag. Så noen spm. 1. Du nevner knærne mine, ser du det fordi at jeg bøyer dem for mye i starten, og heller bør bøye meg ned med ræva? har ikke helt skjønt hvordan jeg skal bøye hofte uten å bøye knær. Eneste må være at jeg går f
  7. Er ingen ekspert men dette så jeg fordi jeg selv sliter/sleit med samme problem. Knebøy: Nakken bøyd, albuer må rettes mer under stanga, hofte bøy først, litt fleksjon i bunn men godkjent Mark: Jobb med når du går ned, bøy rygg først så knær. Benk: Albuer lengre inn mot kropp, skuldre lengre ned i benk,
  8. INord

    PHAT

    Trener selv PHAT(du kan sjekke loggen min) er nok ganske mange øvelser men går greit:)
  9. Takk for oppklarende svar, jeg hadde en feeling at bøyen trengte mye arbeid, hvis ikke hadde jeg nok ikke spurt:) Skal jobbe videre med problemområdene. edit: Når jeg pauser i bunn posisjon så ser jeg følgende problemer etter å ha last svaret ditt. 1. Hælen er oppe av bakken 2. Knærne er langt foran tåtuppen på sko (ref bilde ovenfor med low bar stil) 3. Nakken ser super bøyd ut Skal følge rådene dine og gå ned i vekt og filme mer for å se form.
  10. Egne bemerkninger er at jeg ofte ser ut til å komme frampå tåballen (spesielt siste rep), men det er kanskje fordi jeg sliter veldig? Bør jeg gå lengre bak og eventuelt lengre ned? Jeg er jo en stor mann som dere nok ser, men svak som fy (enn så lenge). Ja brukte sko her, er helt flate sko uten særlig oppbygning, men burde nok ta mer uten sko.
  11. Har nok endel å hente på litt hjelp med knebøyen, kom med tips. Dette er 80kg på min sjette sett a 5 reps så er ganske sliten. Min 5RM max er 95kg så kan nok sammenlignes med det.
  12. Kjørte den ilag med kompis i smith maskin siden vi begge hadde sett på videoen (og treningsstudio har ikke hack squat maskin), begge kjente det i korsryggen på en gal måte. Vi kjører nå normale barbell hack squats.
  13. Jeg var dum nok til å prøve denne, fy fan det var krise for ryggen
  14. Hei, så flink du har vært. Keep up the good work! Når det kommer til platå hadde jeg ihvertfall 1 pr 10kg slik du beskriver det, kort fortalt er det ingen spesiell ting som alltid funker. Spis mer/mindre, tren mer/mindre, oppkarbing, litt kardio, periodisk faste. Noe av dette funka for meg. Når det kommer til mage fettet var det det siste som dro hos meg også, du har nok hørt at du ikke kan punkslanke før, bare ta tiden til hjelp... Blir spennende å følge med;)
  15. Hei! Har selv gått ned 40kg+ med diett og trening på ca1 år. Bare husk å ta tiden til hjelp, og sprekker du i ny og ned er det helt greit og bare start fresh hver gang. Jeg har endelig nådd en BMI under 30, og jeg gjør alt jeg kan for å hjelpe folk ut av den samme håpløse situasjonen jeg selv satt meg i. Lykke til videre!
×
×
  • Opprett ny...