Gå til innhold

Årets første workout- åssen gikk det?


AngryJess

Anbefalte innlegg

Jeg hadde min første treningsøkt i år, etter 2,5 uke med pause fra gym'n grunnet hektiske arbeidsdager rett før jul!! Hvordan var det å pumpe jern etter et opphold på 2,5 uke? Jo, helt forj*vlig ræva!!!! Det var helt grusomt... Teknikken var helt feil og kroppen bare ville ikke være med helt :(

Men samtidig var det sykt digg etterpå, endelig tilbake til hverdagen og de vanlige rutinene :) Fornøyd sliten nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Årets første trening var strengt tatt igår. Fjelltur med bikkja, å den gikk strålende! 90 minutter på spinningssykkeln idag derimot not so much. Pulsen ville ikke opp, beina surnet bare i forsøket og jeg bomma stadig på tråkkfrekvensen.. Imorgen får jeg banke beina på tur og prøve på nytt å treffe "sykkelformen" på mandag :)

(Styrkeøkt blir det lørdag morgen klokken 07.30 så jeg får gjort mitt i fred å ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Årets første økt var ben (jeg hater ben), og var faktisk ganske grei. Litt røde tall, hvertfall.

Årets andre økt var kettlebells og det er jo bare kjempegøy! Flott økt :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde årets første økt i går, å det kjennes i dag for å si det sånn :)

Det første som møtte meg var en stappfull parkeringsplass + en million med sko i hyllene ;)

Satser på ei like god økt i dag, og prøver på en annen avdeling der det forhåpentligvis er mindre folk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets første økt skulle egentlig være en overkroppsøkt. Meeen så var det en kjekk fyr i andre enden av lokalet som stadig vekk kastet blikk i min retning. Javel. Let's give him something to look at. Plutselig tok jeg meg selv i å stå fem meter foran fyren og gjøre strake markløft.

Økta ble bra da. Støl er jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets første økt skulle egentlig være en overkroppsøkt. Meeen så var det en kjekk fyr i andre enden av lokalet som stadig vekk kastet blikk i min retning. Javel. Let's give him something to look at. Plutselig tok jeg meg selv i å stå fem meter foran fyren og gjøre strake markløft.

Økta ble bra da. Støl er jeg også.

Seriøst! Fantastisk tiltak :) you probably made his day :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...