Gå til innhold

Mål for 2012?


Helene Drage

Anbefalte innlegg

2012...

-Ned 20 kilo innen 1.juni.

Veier nå 132 kilo (jada....).

-Nyttårsaften skal jeg prøve og realisere en hemmelig drøm; Nyttårsløpet fra Porsgrunn til Skien, det er 9.3 kilometer langt.

For noen er det bare en lett treningstur, for meg betyr det all verden og gjennomføre.

Dette klarer du, vet du! Gi alt du har, så når du målene dine med glans :) Alle her inne backer deg opp, og gleder meg til å se bilder fra nyttårsløpet i Desember! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Litt langt ut i året, men what the hell..

- Holde meg laaangt unna nye diagnoser!!

- 160kg i bøy.(135)

- 125 i benk(110)

- 200 i mark(160)

Holde ca samme vekt som nå 77kg og ned i smult%..

Løpe Birken i september.

Slutte å snuse!!!!!! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Mine mål for 2012:

Treningsmål:

Benk: 150 kg.

Markløft: 200kg

Fettprosent i juletider: 11/12%

Chins: over 35 stk, langtidsmål er å greie 1 arms chin up)

3000 meter: under 12 min

Vekt: 95 kg

Mål ikke relatert til trening:

Ha et snitt på over 4.5 under hele utdanningen, (rent A snitt er 5.0, så dvs.flere Aer enn Ber).

Komme inn i studentvervene jeg ønsker til høsten.

Tjene penger på aksjer.

Ha kjæreste

Dagens status:

Benk: 140 kg

Mark: nettopp startet med det, hatt 3 økter men trener med 145 så regner med god fremgang.

Fettprosent: 11/12 %, håper jeg er ned 2, 3 % i løpet av sommeren

Chins: Vet ikke, men regner med ca 30+

3000 meter: Vet ikke, men vil tippe ca 14/15 min, trent svært lite kondisjon.

Vekt: 93kg

Skolesnitt: ligger ca akkurat på 4.5 ved utgangen av sommeren, kanskje litt over.

Studentverv: Har ikke søkt enda.

Aksjer: Har ikke investert enda, men skal bruke sommeren på å lese meg opp og starter og investere månedlig fra høsten

Kjæreste: Ikke i nærheten for øyeblikket, her har jeg dog ikke prøvd hardt heller, får ta're til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt mål for 2012 er å komme lengst mulig ned på følgende liste (med forbehold om bulking selfølgelig):

Første kvartal 2012: I nærheten av 130 kg. Er usikker på nøyaktig dato og eksakt vekt, men jeg pusha 130 på mitt største.

25/04-2012: 124.3 kg: Første veiing etter endring av livsstil.

15/05-2012: 119.3 kg: 5 kg ned siden første veiing. Vekta stoppa på 118.7 i dag :)

18/05-2012: 117.1 kg: Grensa for fedme klasse II/fedme. Vekta landa på nøyaktig 117.1 :)

114.3 kg: 10 kilo ned siden første veiing.

109.3 kg: 15 kg ned siden første veiing.

104.3 kg: 20 kg ned siden første veiing.

100.4 kg: Grensa for fedme/overvekt.

99.9 kg: Under 100! Største milepælen av dem alle :D

99.3 kg: 25 kg ned siden første veiing.

94.3 kg: 30 kg ned siden første veiing.

89.3 kg: 35 kg ned siden første veiing.

84.3 kg: 40 kg ned siden første veiing.

83.6 kg: Grensa for overvekt/normalvekt.

79.3 kg: 45 kg ned siden første veiing.

74.3 kg: 50 kg ned siden første veiing. Dette var ca det jeg veide i min ungdom, ferdig utvokst.

61.9 kg: Grensa for normalvekt/undervekt. Kommer aldri til å se noe i nærheten av dette tallet. Er kun med på lista som en kuriositet :)

Vet ikke helt hva som er realistisk jeg, men føler meg trygg på at jeg blir å se 80 tallet før vi skifter til 2013, antakeligvis blir jeg å komme meg i normalvekt spekteret med tanke på BMI også....... Med forbehold om bulking da.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten noen tips til hva som skaper motivasjon ut fra målsettingsteori:

1: Vanskelige mål skaper bedre motivasjon enn lette mål, dog må de være realistiske.

2: Spesifikke mål skaper mer motivasjon enn generelle mål.

3: Tilbakemelding skaper motivasjon. Her kan det være lurt å se på hvordan du ligger an underveis, gi deg selv tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå ned så mye jeg får til, helst 20 kg, men jeg orker ikke å håpe for mye, så egentlig har jeg gitt meg tid fra til sommeren 2013 for å unngå å føle meg mislykket om jeg ikke rekker det i år :) Og bygge litt muskler... jeg har så forferdelig lyst på synlige magemuskler :D Utover det er målene å bli sunnere og mer aktiv, noe jeg er godt i gang med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Hvordan ligger dere an? Fortsatt noen mnd igjen! :D

Knebøy 130 kg (100x4)

Markløft 140 kg (120x1)

Chins EV +15 x10 (EVx15)

Benkpress til kloss 120kg (95kg)

Se antydning til mageruter

Klare å bygge 5 kg ren muskelmasse

Kvalifisere meg til VM i fluekasting

Knebøy mangler jeg fortsatt endel på. Tror nok 120 er mer realistisk

Markløft har jeg fortsatt troa på å klare, hadde 130 i sommer

Chins, har det ikke inne nå, men kan håpe :)

Benkpressen hadde jeg en dårlig periode i vår der noen nerver i hånda kom i veien for god progresjon. 120 blir nok for hardt.

Magerutene var synlige i vår, men nå er det bare svake konturer igjen :rolleyes:

Har vel bygd 2-3 kg muskelmasse når jeg sammenlikner fettprosent nå med tilsvarende fettprosent på dietten.

Kvalifisering til VM gikk fløyten :oops:

Fremdeles noen måneder igjen (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...