Gå til innhold

Mål for 2012?


Helene Drage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mål for 2012:

Markløft: 130 kg (tok 100 kg i sommer, ikke testet 1RM etter det)

Knebøy: 100 kg (PR 85 kg)

Chins: 10 stk (tar 5-6 i dag, så bør være overkommelig)

Dips: 3x10 med 10kg ekstra vekt - ca 60 kg totalt (tar i dag 3x6 med 5 kg)

Klare å spise nok mat, slik at jeg kan bygge litt mer, der spesielt skuldre og mage er i fokus.

Legge opp en fornuftig diett mot sommeren slik at jeg mister minst mulig muskelmasse (har en tendens til å gå litt for fort ned i vekt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg måtte rett og slett bare kutte det ut. En stund spiste jeg 70% sjokolade, og så 86% (til slutt ble til og med 70% for søtt!), men nå har jeg ikke spist noe sjokoladerelatert siden begynnelsen av desember :)

Flink du er :) skulle prøve å holde meg vekk fra sjokkis, is, brus og div i ukedagene... gikk tre dager,, da gikk jeg på en is og sjokkis smell :( Elendig viljestyrke :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er :) skulle prøve å holde meg vekk fra sjokkis, is, brus og div i ukedagene... gikk tre dager,, da gikk jeg på en is og sjokkis smell :( Elendig viljestyrke :p

Har vært der flere ganger :) til slutt orket jeg ikke mer...følte det eneste jeg tenkte på var sjokolade og fikk vann i munnen bare jeg gikk til butikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanesak som alt annet synes jeg selv, var vrient en liten periode å ikke spise noe sukker eller kjappe karbs på lørdager, men nå har det blitt en vane. Når du kommer deg over "kneika" vil ikke kroppen ha den typen gift lenger. Har dere prøvd diverse kosttilskudd da? Noen forskjellige rundt om senker søthungeren betraktlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanesak som alt annet synes jeg selv, var vrient en liten periode å ikke spise noe sukker eller kjappe karbs på lørdager, men nå har det blitt en vane. Når du kommer deg over "kneika" vil ikke kroppen ha den typen gift lenger. Har dere prøvd diverse kosttilskudd da? Noen forskjellige rundt om senker søthungeren betraktlig:)

Ikke prøvd noen kosttilskudd for søtsuget nei... anbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine mål for 2012! (som skal bli et A.W.E.S.O.M.E år):

- 100kg knebøy (nå: ikke testet 1RM men klarer 3x5x75kg)

- 120kg markløft (nå: 95kg)

- 10 chins (nå: 6 stk på -20kg)

- 10 dips (nå: 8 stk på -9 kg)

- KVi benkpress (som skal være/bli rundt 60kg) -> også et mål; gå ned de 5 kg

- 5km til sommeren på under 25 min (aldri løpt sånnt løp så vet ikke hva jeg kan forvente..)

- 400m under 60 sek

- 200m under 28sek

Generelt sett: bli sterk, løpe fort og gå ned i vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krom er kjent for å fungere helt greit:) Sikkert mange andre tilskudd som kan hjelpe, men skal være litt forsiktig med å anbefale noe siden jeg ikke vet noe særlig om dem. Utfall og reaksjoner varierer jo veldig fra person til person etc;)

Har heller ikke prøvd noen tilskudd for søtsug, men har lest at foruten krom kan magnesium hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke umulig det heller:) Har iallefall lest at et bra magnesium nivå i kroppen hjelper til med lettere å bearbeide/brenne karbohydrater samt overføring av muskel/nerveimpulser. En tablett multivitamin om dagen+ et bra kosthold så er man godt på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...