Gå til innhold

Mål for 2012?


Helene Drage

Anbefalte innlegg

Måla mine var dette

"2012 for min del

- Gå ned de siste 10 kiloene av de 45 ekstra jeg hadde i februar 2011.

- Lære meg styrketrening ordentlig (noen i Trondheimsområdet som melder seg frivillig som trener, let me know).

- Få ordentlig rutine med allergimaten min.

- Lev livet til det fulleste, og gjøre det beste ut av hver eneste dag"

Jeg har ikke gått ned alle kiloene, meeen har gått ned mye mer i cm enn jeg håpet på :D Men har enda et par månder igjen, og tror absolutt jeg skal klare de 4 siste kiloene på den tiden.

Jeg har lært mye mer om styrketrening det siste året, og nå mangler bare teknikken på markløften så er den i boks.

Allergimat, check! :D Er blitt kjempeflink på dette, og kroppen min er storfornøyd.

Siste målet gjør jeg hver dag, og det fungerer flott :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2012

400 kg+ totalt på stevne

80 kg+ totalt i benkpress på stevne

110, 70 og 140 kg i henholdsvis utstyrsfri knebøy, benkpress og markløft (om anledningen byr seg)

5+ chins? :p

30 min fysisk aktivitet i tillegg til styrkeløftingen (i form av turer +++ ) i snitt hver eneste dag

1) Vi får se på sydnorsk, men en litt guffen skade i ryggen satt stopper for både RM og NM så er litt skeptisk :/

2) Bør man kunne få til

3) 2,5 kg unna i bøy, oppnådd i benk, 15 kg unna i mark. Anledningen blir for øvrig utstyrsfritt regionsmesterskap i Halden i desember! :D

4) Check :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

605 totalt, men ble ikke på 90kg...men men, innenfor hva jeg har ønsket, og håper på mer :)

Får korrigere meg selv å si 610 nå, og enda to måneder igjen av året, så skal prøve å skvise ut noen kg til av dette målet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2012

400 kg+ totalt på stevne

80 kg+ totalt i benkpress på stevne

110, 70 og 140 kg i henholdsvis utstyrsfri knebøy, benkpress og markløft (om anledningen byr seg)

5+ chins? :p

30 min fysisk aktivitet i tillegg til styrkeløftingen (i form av turer +++ ) i snitt hver eneste dag

Litt updates ;) Er 27,5 kg nærmere 400-målet enn før sydnorsk. Men ble ikke 400 i år. Går helt greit, gitt at jeg måtte stå over 3 stevner pga skade :)

Fikk også 85 i benken på konk :D Bøymålet skal sitte om man bare får løftet det. Chins kan jeg nok også se langt etter :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Åh, dette har jeg ikke tenkt så mye på, men fikk lyst til å sette meg noen mål ! :D:D

  • Klare en kroppsheving (ikke dips)
  • 52kg (Ca 58,5 nå, startet på 64 i høst) dette kan jo gjerne skje før sommeren...:wub:
  • Lære meg baseøvelser med riktig teknikk av PT
  • BLI STERK! :D

1 stk hangup med supinert grep! Let it begin!

  • Check
  • 52kg? Skal ikke bli skinnybitch likevel jeg.
  • Check
  • Check? :p
  • CHECK! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...