Gå til innhold

Spesielt gym


kmsteen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men er det kun mørkt og mulig farget belysning eller er det virkelig discolys? Med discolys mener jeg farget lys i bevegelse. Omtrent :)

Jeg må tilstå at i min fantasi våkner dyret i meg av å løfte i et slikt miljø. Dempet skummel belysning, tidlig morgen og tomt på folk! Yeah, det hadde kunnet bli noen heftige økter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det kun mørkt og mulig farget belysning eller er det virkelig discolys? Med discolys mener jeg farget lys i bevegelse. Omtrent :)

Jeg må tilstå at i min fantasi våkner dyret i meg av å løfte i et slikt miljø. Dempet skummel belysning, tidlig morgen og tomt på folk! Yeah, det hadde kunnet bli noen heftige økter ;)

Tror det er kun mørkt og farget belysning. Ser sånn ut i fra bildene på nettsidene i allefall. Vanlig belysning i garderobene ser det ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg studerer master i markedsføring/merkevareledelse og syns dette er veldig spennande! Når du introduserer et nytt produkt i markedet, er posisjoneringa av dette produktet kritisk for om det blir konkurransedyktig i det lange løp. Dette gymmet ser ut som en krysning av kategoriane "nattklubb" og "gym". Disse to kategoriane har vilt forskjellige assosiasjonar hos potensielle kundar og bringer nok fram ein del ulike følelsar. Mange nye produkt går i fella der dei blir fanga mellom to ulike produktkategoriar og mister den kategoritilhørigheten som er så viktig for å skapa profitt i det lange løp. Spørsmålet blir jo derfor om Hit The Gym klarer å skapa ein ny "subkategori" mellom "nattklubb" og "gym".

Et lite case rundt produktkategori: Då Skyr først blei introdusert i Norge, vart det markedsført (og plassert i samme hylle) som dessert-yogurtar og typiske konkurrerande produkt som smakte godt, men som gjerne ikkje var like sunne. Problemet vart då at dei som kjøpte Skyr forventa at det skulle smaka digg samtidig som dei kunne eta det med god samvittighet. Etter introduksjonen viste seg at dei kundane som forventa at det skulle smaka som sjokoladepudding (satt på spissen), fekk totalt avsmak fordi det ikkje svarte til forvetningane. Skyr blei derfor tatt ut av hyllene og reintrodusert som eit sunt mellommåltid med høgt proteininnhald og lågt fettinnhald. Det vart plassert saman med sunnare produkt i butikkane, og produsenten skapte dermed heilt andre forventningar. Som vi har sett, slo Skyr godt an i den nye produktkategorien og dei har opparbeidd seg ei stor og trufast kundegruppe.

Eksempelet er ikkje nødvendigvis direkte overførbart til treningsstudio, men illustrerer kor kritisk ein kategoritilhørighet er for eit nytt produkt. Dette er noko dei fleste gjerne ikkje tenker over, men den underliggande logikken styrer konsumentatferd og kjøpemønster i mykje større grad ein kva ein trur. Det blir derfor veldig interessant å sjå om gründerane bak Hit The Gym klarer å skapa ein ny produktkategori som kan slå an, eller om dei mislykkast fordi konseptet blir "lost" mellom to kategoriar som tidligare ikkje har vore naturlig å kombinera! Spenstig satsing iallefall, eg håper og antar at det ligger grundige markedsanalyser bak produktet og at dei veit kva dei driv med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For spesielt interesserte: o-o

Eit anna moment i posisjoneringa av Hit The Gym er prisstrategien, som nødvendigvis må vera i tråd med markerdføringsstrategien og som vil avgjera kor mange medlemmer som velger å besøka, og fortsetta å besøka, studioet. Den økonomiske verdien for gjennomsnittskunden vert bestemt av referanseverdi + differensieringsverdi.

Referanseverdien til Hit The Gym er den prisen som ein må betala for det næraste substituttet. Faktorar som utstyr, produktutvalg av gruppetimar, PT-tilbud, location, opningstider osv. vil bestemma dette, men uten å kjenna til markedet i Trondheim forutset eg at den ligg ein plass mellom 199 og 299kr. Dette er prisen ein må betala hos den nærmaste konkurrenten til Hit The Gym.

Differensieringsverdi er den verdien som gjennomsnittskunden er villig til å betala for det ekstra studioet har å tilbyr. Den kan også vera negativ, dersom forskjellen ift. næraste konkurrent utgjer ein negativ økonomisk verdi. I dette tilfellet er ein av faktorane, og kanskje den mest avgjerande, at dei har dratt inn eit element av nattklubb i konseptet. Kor mykje er kundane villige til å betala ekstra for dette? Er det slik at gjennomsnittskunden gir blaffen i dette? Vil han/ho berre trena, høyra på sin eigen musikk og gjera treningsøkta så enkel som mogleg? Vert den dempa belysninga eit forstyrrande element? Blir det for harry? Med utg.punkt i ein antatt referanseverdi på 199 til 299kr, ender vi på ein differensieringsverdi på 50 til 150kr for å ta betalt 349kr/mnd. Er eit element av nattklubb verdt 50-150kr ekstra for potensielle kundar? Viss ja, kan det henda at oppfatta verdi, den betalingsvilja som slår deg umiddelbart, ligg lågare enn dette. Då blir oppgåva til studioet å overbevisa kundemassen om at "ja, det er verdt å betala 349kr/mnd for vårt konsept" og kommunisera kvifor og korleis dei tilbyr eit meir verdifullt produkt enn næraste konkurrent.

PS: Sorry for all nerdinga, men slik går det når ein har eksamen og bruker lesepausen sin på Fitnessbloggen. Uansett eit spennande case ein gjerne kunne gått meir i dybda på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eit anna moment i posisjoneringa av Hit The Gym er prisstrategien, som nødvendigvis må vera i tråd med markerdføringsstrategien og som vil avgjera kor mange medlemmer som velger å besøka, og fortsetta å besøka, studioet. Den økonomiske verdien for gjennomsnittskunden vert bestemt av referanseverdi + differensieringsverdi.

Referanseverdien til Hit The Gym er den prisen som ein må betala for det næraste substituttet. Faktorar som utstyr, produktutvalg av gruppetimar, PT-tilbud, location, opningstider osv. vil bestemma dette, men uten å kjenna til markedet i Trondheim forutset eg at den ligg ein plass mellom 199 og 299kr. Dette er prisen ein må betala hos den nærmaste konkurrenten til Hit The Gym.

Differensieringsverdi er den verdien som gjennomsnittskunden er villig til å betala for det ekstra studioet har å tilbyr. Den kan også vera negativ, dersom forskjellen ift. næraste konkurrent utgjer ein negativ økonomisk verdi. I dette tilfellet er ein av faktorane, og kanskje den mest avgjerande, at dei har dratt inn eit element av nattklubb i konseptet. Kor mykje er kundane villige til å betala ekstra for dette? Er det slik at gjennomsnittskunden gir blaffen i dette? Vil han/ho berre trena, høyra på sin eigen musikk og gjera treningsøkta så enkel som mogleg? Vert den dempa belysninga eit forstyrrande element? Blir det for harry? Med utg.punkt i ein antatt referanseverdi på 199 til 299kr, ender vi på ein differensieringsverdi på 50 til 150kr for å ta betalt 349kr/mnd. Er eit element av nattklubb verdt 50-150kr ekstra for potensielle kundar? Viss ja, kan det henda at oppfatta verdi, den betalingsvilja som slår deg umiddelbart, ligg lågare enn dette. Då blir oppgåva til studioet å overbevisa kundemassen om at "ja, det er verdt å betala 349kr/mnd for vårt konsept" og kommunisera kvifor og korleis dei tilbyr eit meir verdifullt produkt enn næraste konkurrent.

PS: Sorry for all nerdinga, men slik går det når ein har eksamen og bruker lesepausen sin på Fitnessbloggen. Uansett eit spennande case ein gjerne kunne gått meir i dybda på!

blev osäker på om jag hade råkat logga mig in på mitt gamla logg på BI:s studentsidor eller om jag var på fitnessbloggen... men ja, enig, men det där blir för mye nerding för dom som inte är insatta i marknadsföring. :p men jag håller med dig, det är svårt att placera var dom önskar ligga, förutom att det ligger mitt i byen, och det kan räcka för dom som önskar ett tilgängligt gym i närheten då dom andra gymmen mitt i byen er för fulla med folk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blev osäker på om jag hade råkat logga mig in på mitt gamla logg på BI:s studentsidor eller om jag var på fitnessbloggen... men ja, enig, men det där blir för mye nerding för dom som inte är insatta i marknadsföring. :p men jag håller med dig, det är svårt att placera var dom önskar ligga, förutom att det ligger mitt i byen, och det kan räcka för dom som önskar ett tilgängligt gym i närheten då dom andra gymmen mitt i byen er för fulla med folk! :)

Anyways, mange potensielle kundar sitter nok her inne på Fitnessbloggen og kan reflektera over den samme problemstillinga. Det er dei som skal betala for produktet og kjenner betalingsvilja si. Derfor kan meiningane deires gi ein peikepinn på om prisen er forsvarlig og om konseptet er konkurransedyktig! o-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-oo-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet ganske positiv. Litt av grunnen kan nok være at jeg kjenner til de som har startet det og vet hvor dyktige de er. Det hjelper jo litt. I tillegg til at det er et kult konsept. Tanken bak er nok en slags fusjon av treningssenter og den funksjonelle treningsbølgen man har sett i det siste. Jeg likte det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det var dritrått! For min egen del syns jeg fargelys og sånn er litt ubehagelig og det at det er så mørkt tror jeg i mitt tilfelle vil ta fra meg litt energi - men ellers dritfett.

Det med belysninga slår meg også. Dempa belysning blir nok ofte assosiert med andre ting enn trening. Så det blir interessant å sjå om det slår an med (lysmessig) lounge-stemning på et treningsstudio. Lys gir energi og gjer folk gjerne meir oppstemte og gira! På den andre sida har du jo dei som kanskje ikkje ønsker å bli lagt merke til på trening, og som kunne tenkt å gjømma seg vekk med minst mogleg oppmerksomhet.

Et problem kan bli at konseptet rett og slett blir for spesialisert, og at kun eit mindre kundesegment vert tiltrekt. På den andre sida kan jo dette vera sunt for ein bransje som har blitt rimelig mainstream og samlebånd-prega. Det vil kanskje vera ein naturlig retning for treningsbransjen i Norge som fram til no har vore prega av stor vekst - i dei fleste bransjar ser ein større differensiering og spesialisering ettersom veksten avtar. Isåfall må ein satsa på meir kostnadseffektiv kapasitetsutnytting og meir segmentert markedsføring. Med ein gjennomtenkt prisstruktur kan det imidlertid henda at Hit The Gym kan kontra dette problemet ved å tilpassa ulike prisar til ulike segment - her ligg det eit stort potensiale for profitt i treningsbransjen. Om ein t.d. kan tilpassa pris til kapasitetsutnyttelsen, og kanskje prisa produktet lavare i periodar med lav etterspørsel, kan ein henta ut mykje uutnytta profitt. Ulike kundegrupper får ofte svært forskjellig verdi frå det å trena - derfor er det i prinsippet lite lurt å standardisera prisen på eit produkt.

Utfordringa er ofte å skapa aksept for å ta ulike prisar frå ulike kundar til ulike tider. Dette er forøvrig eit paradoks mtp. at vi gladelig aksepterer ulike prisar på t.d. flyreiser og hotellopphald - som nettopp varierer med etterspørsel og kor mykje ledig kapasitet produsenten/selgaren har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med belysninga slår meg også. Dempa belysning blir nok ofte assosiert med andre ting enn trening. Så det blir interessant å sjå om det slår an med (lysmessig) lounge-stemning på et treningsstudio. Lys gir energi og gjer folk gjerne meir oppstemte og gira! På den andre sida har du jo dei som kanskje ikkje ønsker å bli lagt merke til på trening, og som kunne tenkt å gjømma seg vekk med minst mogleg oppmerksomhet.

Et problem kan bli at konseptet rett og slett blir for spesialisert, og at kun eit mindre kundesegment vert tiltrekt. På den andre sida kan jo dette vera sunt for ein bransje som har blitt rimelig mainstream og samlebånd-prega. Det vil kanskje vera ein naturlig retning for treningsbransjen i Norge som fram til no har vore prega av stor vekst - i dei fleste bransjar ser ein større differensiering og spesialisering ettersom veksten avtar. Isåfall må ein satsa på meir kostnadseffektiv kapasitetsutnytting og meir segmentert markedsføring. Med ein gjennomtenkt prisstruktur kan det imidlertid henda at Hit The Gym kan kontra dette problemet ved å tilpassa ulike prisar til ulike segment - her ligg det eit stort potensiale for profitt i treningsbransjen. Om ein t.d. kan tilpassa pris til kapasitetsutnyttelsen, og kanskje prisa produktet lavare i periodar med lav etterspørsel, kan ein henta ut mykje uutnytta profitt. Ulike kundegrupper får ofte svært forskjellig verdi frå det å trena - derfor er det i prinsippet lite lurt å standardisera prisen på eit produkt.

Utfordringa er ofte å skapa aksept for å ta ulike prisar frå ulike kundar til ulike tider. Dette er forøvrig eit paradoks mtp. at vi gladelig aksepterer ulike prisar på t.d. flyreiser og hotellopphald - som nettopp varierer med etterspørsel og kor mykje ledig kapasitet produsenten/selgaren har.

Som du sier er prisdifferensiering et ytterst bra konsept i forhold til å "holde skuta flytende". konseptet er jo ikke ukjent i denne bransjen heller. Mange senter opererer med prisdifferensiering ved f.eks. studenter, bedrifter, idrettslag osv. derimot kan det bli vanskelig å veksle priser etter hvordan etterspørselen. Dette kan føre til misnøye blant interessentene, noe som igjen kan føre til et negativt inntrykk av HITG. Dette problemet vil så klart ikke oppstå om en forholder seg til å basere medlemskapene til å være bindingsfrie, og med en eventuell mulighet til å kjøpe seg en måned med trening i den gjeldende tilbudsperioden, som eventuelt kan fylles på et medlemskort.

Konseptet er som du sier spennende, og det er bevist at mennesker reagerer forskjellig på de forskjellige farget lys. Om de der med sagt har valgt dette strategisk pga. dette er ikke en selvfølge så klart.

som Schumpeter sa; det er entreprenøren som skaper innovasjonen, men den er ikke fullkommen før den er blitt kommersiell. Om markedet er klar for dette vil bare tiden vise, men jeg har troen for at dette er et konsept som slår bedre til som et lav-terskel tilbud til unge mennesker som gjerne ikke er erfarne løftere. Derimot har jeg selv egentlig litt lyst til at dette konseptet skal bli tatt i bruk av andre segmenter også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, dette er noe nytt i Norge. Det første jeg tenkte var at det ser veldig David Barton-inspirert ut...DB-kjeden i USA, som forøvrig har slogan "Look better naked", er imidlertid i et øvre sjikt når det gjelder månedspris (rundt $120 om jeg husker rett) og retter seg nok spesifikt til unge, single i 20-åra.;) Blir spennende å se hvordan Hit gjør det i Trondheim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...