Gå til innhold

Spesielt gym


kmsteen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Klarer ikke se det jeg altså. :p Tror folk lar seg lure greit av belysningen. Hadde du skrudd på normal belysning og tatt nye bilder hadde dette kunne sett ut som hvilket som helst sats-senter i mine øyne.

Garderobene var fine da, selv om jeg ikke syns det er superpraktisk å ha dusj og garderobe i samme rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke se det jeg altså. :p Tror folk lar seg lure greit av belysningen. Hadde du skrudd på normal belysning og tatt nye bilder hadde dette kunne sett ut som hvilket som helst sats-senter i mine øyne.

Garderobene var fine da, selv om jeg ikke syns det er superpraktisk å ha dusj og garderobe i samme rom.

Har aldri vært på et satssenter med så stor plass mellom og rundt apparater men:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke se det jeg altså. :p Tror folk lar seg lure greit av belysningen. Hadde du skrudd på normal belysning og tatt nye bilder hadde dette kunne sett ut som hvilket som helst sats-senter i mine øyne.

Belysning har selvfølgelig alltid utrolig mye å si for hvordan noe ser ut, og hvilken stemning det er. Utesteder i dagslys dagen derpå må jo være noe av det tristeste som finnes for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært på et satssenter med så stor plass mellom og rundt apparater men:p

Lett å ha god plass når det er lite utstyr :D Også ser alt mye større ut på bilder tatt med vidvinkel da.

Belysning har selvfølgelig alltid utrolig mye å si for hvordan noe ser ut, og hvilken stemning det er. Utesteder i dagslys dagen derpå må jo være noe av det tristeste som finnes for eksempel.

Jepp, og ting blir ikke akkurat mer eksklusivt av at du sminker det med fin belysning.

Hadde de fått på plass flere og bedre rack, løfteplattinger og ordentlige vektskiver så skulle jeg vært begeistra. Men nå skal jeg ikke bare være negativ her, ser ut som et helt kurant gym iforhold til prisen det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag var sugen på att byta till detta gymmet ända till jag såg att dom är blir pt:s där kommer från ett gym jag slutade gå på på grund av att man inte fick släppa vikter i golvet för högljutt under ex. Marklyft (prövade verkligen att släppa 110kg tyst...... ) eller använda grepp i nån form utom handskar (utgår). Men för all del, tror nog att många unga studio(och studie) tjejer kommer bli begeistrade. Kam nog gå bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...