Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skjønn ikje probleme, aille skjønn jo ke mainn skriv.. E jo ikje sånn at det sku va ett nytt språk eller nokka.

Beit meg mærke i at du skreiv nordnorsk, men e jo så ufattle mange dialekta.. Nån destinktive du absolutt bære messlik? Eller e d heile gjængen?

Vet ikke om det var meg du siktet til nå men vil bare understreke at det var trådstarter jeg snakket til. Syns at det å henge seg opp i dialekter osv bare er teit, men det er nå min mening om det. Hver sin lyst..

Fortsetter under...

Vet ikke om det var meg du siktet til nå men vil bare understreke at det var trådstarter jeg snakket til. Syns at det å henge seg opp i dialekter osv bare er teit, men det er nå min mening om det. Hver sin lyst..

Siktet til ts ;)

Annonse

Annonse

Er eigentleg hardbarka nynorsk mann sjølv, men ser at folk for det meste skriv bokmål her på forumet, og tenkte eg skulle fylgje den mest brukte målforma. Frå og med no skal eg fremje nynorsken her på fitnessbloggen:) Heia nynorsk!;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...