Beeba Skrevet 29. oktober 2013 Skrevet 29. oktober 2013 Fortsatt for høy fettprosent, men slik ser nå magen ut per dags dato: [ATTACH]122299[/ATTACH] Fortsatt en vei å gå, men M. M, Stig Ingebrigtsen, Maxwell og 1 annen 4 Siter
Kojak Skrevet 29. oktober 2013 Skrevet 29. oktober 2013 "Beeba skrev: Fortsatt for høy fettprosent, men slik ser nå magen ut per dags dato: Fortsatt en vei å gå, men Smak og behag, vet du. Noen av oss synes det er slik en jentemage skal se ut CelineMaria 1 Siter
Beeba Skrevet 29. oktober 2013 Skrevet 29. oktober 2013 "Kojak skrev: Smak og behag, vet du. Noen av oss synes det er slik en jentemage skal se ut Hehe, mulig det! Men noen av oss (les jeg) vil ha litt abs Siter
hevih Skrevet 29. oktober 2013 Skrevet 29. oktober 2013 Trener aldri mage isolert og bryr meg lite om jeg har 6 pack eller ei CelineMaria 1 Siter
MariGO Skrevet 30. oktober 2013 Skrevet 30. oktober 2013 [ATTACH]122451[/ATTACH] Wææææ, litt skummelt, men her er magen PanserJacobsen, melis1988, JulieRingstad og 5 andre 8 Siter
BROrilla Skrevet 30. oktober 2013 Skrevet 30. oktober 2013 Sondre Aalbotsjord, Karoline84 og melis1988 3 Siter
Dooya Evanlift Skrevet 31. oktober 2013 Skrevet 31. oktober 2013 Aldri lagt noe stort fokus på å trene mage.. tar det i ny og ne med bein/skulderøkta om jeg orker! miaheart og CelineMaria 2 Siter
CelineMaria Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Skrevet 31. oktober 2013 "Dooya Evanlift skrev: Aldri lagt noe stort fokus på å trene mage.. tar det i ny og ne med bein/skulderøkta om jeg orker! [ATTACH=full]122541[/ATTACH] Bra kropp og bra ansikt. Siter
rasteplass Skrevet 31. oktober 2013 Skrevet 31. oktober 2013 [ATTACH]122550[/ATTACH] Min unshaved mage miaheart 1 Siter
Dooya Evanlift Skrevet 31. oktober 2013 Skrevet 31. oktober 2013 "CelineMarie skrev: Bra kropp og bra ansikt. Haha, takk! Siter
Plingrid Skrevet 4. november 2013 Skrevet 4. november 2013 hehe, lenge igjen til målet da:hungry: Haha det er da magen som er fokus, ikke arma MalenePT, Martbart, TEW og 3 andre 6 Siter
vesen Skrevet 4. november 2013 Skrevet 4. november 2013 "Mali-H skrev: Resultatet etter 0 diett de siste månedene.. ] Timeglass(y) Råflott! Siter
CelineMaria Skrevet 4. november 2013 Forfatter Skrevet 4. november 2013 "Plingrid skrev: hehe, lenge igjen til målet da:hungry: Haha det er da magen som er fokus, ikke arma [ATTACH=full]122849[/ATTACH] Hvorfor i huleste så selvkritisk? Om det var ironi tok jeg den ikke... Siter
Plingrid Skrevet 4. november 2013 Skrevet 4. november 2013 "CelineMarie skrev: Hvorfor i huleste så selvkritisk? Om det var ironi tok jeg den ikke... Selkritisk? Ironi? Altså, det var det bildet jeg fant som var bra, og siden jeg flexa med arma, sa jeg bare at det ikke var meningen at den skulle være fokuset. Og det var heller ikke noe ironi Mener jo at det er langt igjen til målet MITT Siter
CelineMaria Skrevet 4. november 2013 Forfatter Skrevet 4. november 2013 "Plingrid skrev: Selkritisk? Ironi? Altså, det var det bildet jeg fant som var bra, og siden jeg flexa med arma, sa jeg bare at det ikke var meningen at den skulle være fokuset. Og det var heller ikke noe ironi Mener jo at det er langt igjen til målet MITT Hørtes bare fryktelig selvkritisk ut med ´´lenge igjen til målet´´ og ´´hahah magen i fokus ikke arma´´ når du ser SÅ bra ut som du gjør! For de fleste er du godt i mål skjønner du Ikke meningen å være kritisk til deg, bare prøver å si deg: fuck janteloven, det er søren meg lov å være fornøyd med seg selv! miaheart 1 Siter
Plingrid Skrevet 4. november 2013 Skrevet 4. november 2013 "CelineMarie skrev: Hørtes bare fryktelig selvkritisk ut med ´´lenge igjen til målet´´ og ´´hahah magen i fokus ikke arma´´ når du ser SÅ bra ut som du gjør! For de fleste er du godt i mål skjønner du Ikke meningen å være kritisk til deg, bare prøver å si deg: fuck janteloven, det er søren meg lov å være fornøyd med seg selv! Hehe... Takk for det! :happy: Siter
Mathiasfjellheim Skrevet 14. mars 2014 Skrevet 14. mars 2014 "Ina Winther skrev: Har tydeligvis skjedd litt siden oktober; [ATTACH]135828[/ATTACH] Wow! Siter
Dovendyret Skrevet 14. mars 2014 Skrevet 14. mars 2014 "Ina Winther skrev: Har tydeligvis skjedd litt siden oktober; [ATTACH]135828[/ATTACH] (dette er forresten etter middag. hehe.) Jeg er bare sånn litt veldig forelsket i magen din.. Daaayum stemmer for at vi holder denne tråden i live! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.