Gå til innhold

Ask Moderator Anything- AMA (ask me anything)

Anbefalte innlegg

Er det nokon av moderatorane her som er interessert i bodybuilding, eller er det kun fitness blandt moderatorane også? :p

I den grad et abonnement på på Muscular Development, og å ha Arnold og Frank McGrath hengende på veggen de siste 6-7 årene teller. Men som sport følger jeg det nok ikke noe spesielt.

Fortsetter under...

Tor; hvordan gikk det med jentene som skulle lære human flag?

haha, den så jeg ikke komme!

Helt ærlig, så gikk det veldig greit, intill hun ene knakk håndleddet, to andre fikk betennelser og den mystiske personen ble valgt til stortinget. Konklusjon er vel at både Mette M og nano var veldig nærme. Hvor de ligger nå vet jeg ikke, men syns å huske jeg så et halvflagg der et sted! :woot:

Hva kom først? Høna eller egget?

Er du kristen så kom egget først siden først og skal du tro vitenskapen kom faktisk høna før egget :sneaky:

...men stemmer ikke helt om du skal tror Wiki, som har sett på det i sin helhet.

Annonse

Jeg klarte halvflagg, som Tor sier :) det siste året har jeg trent på et veldig dårlig utstyrt gym og ikke fått hold ferdighetene ved like eller forbedret dem, men så fort den situasjonen endrer seg har jeg planer om å komme meg opp på fullt flagg med tida. I så fall blir det bildespam over hele internett :cool:

Hvilken testikkel henger nederst?

Hvor fristende er det å på en "banne" spree enkelte ganger?

Vel, statistisk sett skal det vel være høyre eller venstre, for min del kan jeg ikke sjekke for øyeblikket.

Det er langt oftere en du tror, og for min del spesielt under "caught in the moment" krangler i tråder hvor alle andre enn de innvolverte partene ser hvor dumt dette egentlig ser ut, og så blir man dratt inn og ender opp med å måtte holde seg forholdsvis saklig når andre kan bare lire av seg.

Å herregud jeg har slettet mye før jeg rekker å trykke på "send svar". Å modere andre er vanskelig, men å moderer seg selv er det værste syns jeg.

Er det nokon av moderatorane her som er interessert i bodybuilding, eller er det kun fitness blandt moderatorane også? :p

Har du eit favoritt medlem Tor?

BB er gøy, men følger ikke så veldig nøye med siden jeg er så langt inni fitness-delen selv :)

Tor; hvordan gikk det med jentene som skulle lære human flag?

Jeg brista et ribbein i et av mine forsøk. Men klarte halvflagg til slutt etter at ribbeinet blei bra igjen. Godt du minte meg på Human Flag det må prøves igjen.

haha, den så jeg ikke komme!

Helt ærlig, så gikk det veldig greit, intill hun ene knakk håndleddet, to andre fikk betennelser og den mystiske personen ble valgt til stortinget. Konklusjon er vel at både Mette M og nano var veldig nærme. Hvor de ligger nå vet jeg ikke, men syns å huske jeg så et halvflagg der et sted! :woot:

OGSÅ GLEMTE DU MEG :cry:

Annonse

Denne tråden minner meg forresten om denne http://www.reddit.com/r/circlejerk/comments/nny5o/iama_man_who_woke_up_and_drank_coffee_ama/ og andre circlejerk AMA's

;) De er ikke akkurat ulike for å si det slik, selv om jeg vil påstå at det er hakket mer oversiktlig her, og ingen kaffe enda.:blackeye:

Tor DYEL?

Jeg tviler på at det ser ut som jeg løfter så svaret er ganske selvforklarende. Jeg løfter Ikke lengre, sluttet å løfte vekter for å løpe maraton. Veldig tragisk egentlig, siden jeg ikke klarte å fullføre maraton engang uten å skade meg. Uansett likte å surre rundt, men nå er jeg på en måte på gang igjen, blir ikke rekordjakt. Så i Bro-løfters ånd så løfter jeg ikke, men jeg løfter. Bare ikke tungt nok om du skjønner.

Eller, gjelder olympiske? Jakter 120 i støt og 100 i rykk, med 117.5kg og smålige 75kg som forrige perser vil jeg tro det bare gjelder å få syra ut av beina og bli eksplosiv igjen og håpe at teknikken sitter der. Utrolig hvor lenge syren sitter i muskelen etter et sånt relativt langt løp, husker jeg var kjepphøy og sa at det ikke ville være noe problem.. hah, snakker om å ta feil!

Blir usikker på svaret da "Do You Even Lift" er så mye mer en å bare løfte føler jeg. Så.. svaret er nei, jeg løfter bare vekter. (er vel kanskej derfor loggboken min heter Fuckaroundthis når jeg tenker meg om:facepalm:)

Tor: Hvor mye is har du spist på en dag?

Is? som i Is-krem og ikke bare is så er det faktisk en betydelig rekord, jeg har fyrt i meg 3stk 2 liters is fra Diplom, den med sjokolade eller Eskimo-is som det så fint heter på boksen. Altså 6liter is:blush:

Forøvrig var det en periode på to måneder i bodø jeg spiste en 2liter annenhver dag, gikk fra 91 til 96kg og satte alle persene mine på den tiden! Hadde aldri klart 500+ uten is for å si det slik, ekstra funfact:cat:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...