Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg merker at jeg begynner å få "dårlige" unnskyldninger for alt mulig annet, jeg.

- Sorry, har ikke tid til kaffe i dag. Nødt til å lese (neeeei, nødt til å trene)

-eeeeeee, kan ikke være med på kollokvie i dag, du skjønner at jeg må jobbe overtid (neeeei, må trene)

- Sorry ass, ble nettopp var på at jeg har glemt en innlevering, så kan desverre ikke komme på jentekveld i kveld <3<3 (neeeei, har ikke tid fordi jeg må trene)

:unsure:

No shit, like før vennene mine ikke gidder å spør om jeg skal være med ut lenger. Skal jo ned i vekt, nytter ikke å trykke i trynet med alkohol og nattmat da... Litt off topic kanskje. :p

Fortsetter under...

Jeg er opptatt med studier så jeg har verken tid til å trene eller vaske opp

-En jussstudent jeg bor med

Kan hilse fra en annen jusstudent å si at jeg jobbet 100% samt trente og vasket opp ved siden av jusstudiene ;)

Jeg merker at jeg begynner å få "dårlige" unnskyldninger for alt mulig annet, jeg.

- Sorry, har ikke tid til kaffe i dag. Nødt til å lese (neeeei, nødt til å trene)

-eeeeeee, kan ikke være med på kollokvie i dag, du skjønner at jeg må jobbe overtid (neeeei, må trene)

- Sorry ass, ble nettopp var på at jeg har glemt en innlevering, så kan desverre ikke komme på jentekveld i kveld <3<3 (neeeei, har ikke tid fordi jeg må trene)

:unsure:

Åh, den er du virkelig ikke alene om! "Fridays og spise etter jobb sa du (altfor store fristelser), nei idag må jeg passe katten :p

Annonse

Genialt! Jeg HATER dårlige unnskyldninger!

Jeg har ikke tid til å trene.

Burde kanskje heller kalles "jeg prioriterer ikke trening". En helt ærlig sak å i perioder ha tid til å trene i det hele tatt. Flere omstendigheter kan føre til dette, men du har ikke "ikke tid til å trene" dersom du

1. Har tid til å shoppe
  2. Har tid til å spille dataspill / surfe fitnessbloggen
  3. Har tid til å se på TV
  4. Har tid til å gå på cafe med venner

Det fascinerer meg at det finnes mennesker som kombinerer toppidrett med å være småbarnsmødre og jobber fullt ved siden av, mens personer som har to forelesninger med sosialantropologi i uken og en twitter-konto å vedlikeholde ikke klarer å sette av 3-4 timer i uken for sin egen helse. :D

Sunn mat smaker vondt

Helt seriøst, er du fire år gammel? Nei alt du spiser kan ikke smake frityr og/eller sjokolade hvis du har planer om å gå ned i vekt. Dette er omtrent det barnsligste jeg hører.

Genialt! Jeg HATER dårlige unnskyldninger!

Burde kanskje heller kalles "jeg prioriterer ikke trening". En helt ærlig sak å i perioder ha tid til å trene i det hele tatt. Flere omstendigheter kan føre til dette, men du har ikke "ikke tid til å trene" dersom du

1. Har tid til å shoppe
  2. Har tid til å spille dataspill / surfe fitnessbloggen
  3. Har tid til å se på TV
  4. Har tid til å gå på cafe med venner

Det fascinerer meg at det finnes mennesker som kombinerer toppidrett med å være småbarnsmødre og jobber fullt ved siden av, mens personer som har to forelesninger med sosialantropologi i uken og en twitter-konto å vedlikeholde ikke klarer å sette av 3-4 timer i uken for sin egen helse. :D

Helt seriøst, er du fire år gammel? Nei alt du spiser kan ikke smake frityr og/eller sjokolade hvis du har planer om å gå ned i vekt. Dette er omtrent det barnsligste jeg hører.

Word!

Annonse

''Trenger ikke trene siden jeg ikke har en fysisk krevende jobb...'' Altså i alle dageeeer! Det er slike øyeblikk jeg mister litt troen på menneskeheten! :confused:

Når jeg blir rik skal jeg skaffe meg en assistent kan trene ben-dagene for meg...

Når jeg blir rik skal jeg skaffe meg en assistent kan trene ben-dagene for meg...

haha! Når du gjør det husk å gi full rapport til oss her på fitnessbloggen, slik at vi kan få vite resultatene og om det blir noe fremgang! :p

''Trenger ikke trene siden jeg ikke har en fysisk krevende jobb...'' Altså i alle dageeeer! Det er slike øyeblikk jeg mister litt troen på menneskeheten! :confused:

Har du klart å bli feit selv om du har en jobb der du står og går hele tiden, vil du ikke bli slank av å ha en jobb der du står og går hele tiden.

Tja, jeg kjenner en fyr som har en fysisk krevende jobb. Han sier at når han kommer hjem fra jobb etter å ha lempa, gått og løfta hele dagen så er det siste han vil å dra å trene. Jeg skjønner det faktisk litt. Da jeg jobba i barnehage og var ute hele dagen (naturbarnehage) så følte jeg ekstremt lite behov/lyst/ork til å trene etter jobb :cool:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...