Gå til innhold

141kg VS. Feeling good about myself


Affi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

WOW, for en fremgang!!! Og for en styrke! Som selv å ha vært overvektig og tatt av kg etter omlegging av kosthold og mye trening, så vet jeg at det krever enormt.

Den forandringen din er fenomenal. Utrolig bra jobbet! Lykke til med videre mål (slik det har gått så langt har jeg ingen tvil på at du får det til :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOW, for en fremgang!!! Og for en styrke! Som selv å ha vært overvektig og tatt av kg etter omlegging av kosthold og mye trening, så vet jeg at det krever enormt.

Den forandringen din er fenomenal. Utrolig bra jobbet! Lykke til med videre mål (slik det har gått så langt har jeg ingen tvil på at du får det til :D )

Tusen takk! Og creds til deg for å ha nådd dine mål! :D

Helt utrolig imponerende!! En helt ny person som kom fram der
:)
Det er så viktig det du poengterer om at du har fått et nytt liv, og dette med denne velfølelsen! VIKTIG
(y)

Tusen takk! Ja det handler om å føle seg bra!

syyke mann, du er en helt!!

skulle ønske jeg hadde tid til og gunne på som du, men jeg får bare la det gå 6 år :D

klapp deg på skuldra og vit att du er HELT RÅ!!! keep it up og du er på scena før du veit ordet av det:)

Tusen takk! Masse lykke til, til deg! :D

Utrolig bra jobba. :)

Thank you!

Æ TAR AV MÆ HATTEN OG Æ BØYE MÆ I STØVET!! :-D Godt jobba vil æ si, men føle ikke det e nok å si kun det! HAMANA-HAMANA-HAMANA :) helt fantastisk!

Haha! Æ flirte :p Takk skal du ha!

God damn...

Sinnsykt bra jobba!:) Det viser bare igjen at disiplin,ståpåvilje,livsstillendring er veien å gå :) Keep it up!

Tuuuusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei Affi!

Først å fremst så må jeg bare si at du er UTROLIG flink som har klart å gjennomføre en så stor å massiv forandring. Jeg ser før-etter bildene og du inspirerer meg.

Jeg er i akkurat samme situasjon som du var i 2011 og jeg er i den første uken i mitt nye liv. Spørsmålet mitt er; har du noen tips?

Uansett, UTROLIG BRA JOBBET! Du er mitt idol.

- Flakes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så jævlig flink :) :)

Tusen takk!

Hei Affi!

Først å fremst så må jeg bare si at du er UTROLIG flink som har klart å gjennomføre en så stor å massiv forandring. Jeg ser før-etter bildene og du inspirerer meg.

Jeg er i akkurat samme situasjon som du var i 2011 og jeg er i den første uken i mitt nye liv. Spørsmålet mitt er; har du noen tips?

Uansett, UTROLIG BRA JOBBET! Du er mitt idol.

- Flakes

Wow, helt sinnsykt positive ord ifra deg! Var innom tråden du nylig laget å skrev litt! Stå på og masse lykke til, til deg! "The one who says he can and the one who say's he cant, is usually both right"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er så utrolig gøy å se sånn forandring som den du viser her! Har selv gått fra feit til ikke-fullt-så-fit-som-deg, men I'm getting there. Topp motivasjon! Tenk på alle menneskene du kommer til å inspirere til forandring. De resultatene der har ikke kommet gratis :D Gratulerer, og sinnsykt bra jobbet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...