Gå til innhold

noen forslag til sunn middag på rundt 400 kalorier?


musikkpia28

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eh spiseforstyrrelser når jeg ligger på 1450 kalorier, nå har jeg hørt det og

1450 er ekstremt lite, og med så lite inntak går du på en smell veldig fort. Men altså - glhf, du virker veldig skråsikker på at dette er bra, så hvorfor orke spørre om råd her? Virker ikke som du er hypp på å bruke de uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1450 er ekstremt lite, og med så lite inntak går du på en smell veldig fort. Men altså - glhf, du virker veldig skråsikker på at dette er bra, så hvorfor orke spørre om råd her? Virker ikke som du er hypp på å bruke de uansett..

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når ble 1450 kalorier lite? har prøvd på 1700 og jeg, og da gikk jeg opp, og har faktisk vært til ernæringsfysiolog, så dere bør kanskje sjekke fakta først

Sjekke fakta? Hvordan kan vi vite hva du har prøvd? Jeg har en samboer på 65kg, som trener tre ganger i uken, som ligger på 2000kcal og går ned i vekt. Der har du min fakta!

Edit: Unnskyld meg, men du er et meget irriterende vesen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiser havregrøt og proteinshake til frokost, proteinshake og banan te mellommåltid, skyr yoghurt og en pære te lunsj

så har det liksom blitt laksefilet og grønnsaker til middag med mager vaniljekesam og en kiwi til dessert og mager vaniljekesam og en kiwi til kveldsmat, men bør kanskje kutte ut den mager vaniljekesamen

Ja, du burde kutte ut vaniljekesamen om du er på en så pass streng diett, for du burde bruke kaloriene på noe annet enn sukker. Dette rådet tror jeg at jeg ga i 2007 også, eller en av de utallige trådene som du har opprettet siden da.

Jeg klarer nesten ikke la være å fortsette å komme med fornuftige svar i disse trådene, fordi jeg tenker at alle gode ting er 758. Jeg og Sisyfos har vel litt til felles, antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stek kjøtt i stekepanne eller i stekovn. Har du ei god stekepanne så trenger du ikke olje/smør om du steker på lav varme. Krydder det med hva enn krydder du liker. 200g svinekjøtt er vel ca 210kcal eller noe. Dampkok noen grønnsaker. Personlig er jeg glad i selskapsblandingen til Rema 1000. Tror det er 60kcal pr 100g ca. En dæsj kesam med et eller annet snasent krydder, så får du litt dressing. 100g er vel rundt 70kcal eller noe. Kesella (svensk kvarg) er det i allefall. Er du glad i sopp, stek opp litt av det.

Det er ikke så vanskelig se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stek kjøtt i stekepanne eller i stekovn. Har du ei god stekepanne så trenger du ikke olje/smør om du steker på lav varme. Krydder det med hva enn krydder du liker. 200g svinekjøtt er vel ca 210kcal eller noe. Dampkok noen grønnsaker. Personlig er jeg glad i selskapsblandingen til Rema 1000. Tror det er 60kcal pr 100g ca. En dæsj kesam med et eller annet snasent krydder, så får du litt dressing. 100g er vel rundt 70kcal eller noe. Kesella (svensk kvarg) er det i allefall. Er du glad i sopp, stek opp litt av det.

Det er ikke så vanskelig se.

Gjør virkelig en spiseskje olje i panna en reell gevinst mot det å spise tørrstekt kjøtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager jeg er bare litt frustrert for tiden, men noen forslag til hva jeg kan spise til kveldsmat da som inneholder rundt 200-250 kalorier , ikke knekkebrød

Salat med skinke. 100g skinke = 110 kcal. Salaten blir rundt 60kcal. En spiseskje kesam med krydder for å få smak.

Eller 100g Cottage cheese blandet med 100g mager kesam. Ha oppi funlight med bringebærsmak og du har noe som vagt minner om riskrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...