Gå til innhold

noen forslag til sunn middag på rundt 400 kalorier?


musikkpia28

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kan jeg lage meg proteinpannekaker av 2 egg og 2 ss cottage cheese? jeg har laget meg det før, også ha på noe bær, for syltetøy er vel ikke noe særlig?

Hallo. Det er vel bare å veie det opp og se om det passer inn i kaloribudsjettet ditt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syltetøy er ikke døden.. Kalorier er ikke døden. Kalorier er ikke fienden, mentaliteten din er. Kalorier er din venn!

Kalorier er farlig, kostholdsveilederen min har sagt det. :lol:

Edit: Slutt Zain! Don't feed the retarded troll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frokost: havregrøt og proteinshake= 380 kalorier

mellommåltid: proteinshake og en banan= 250 kalorier

lunsj: skyr melon og 1 pære=186 kalorier

middag: 200 gram kyllingfilet= 210 kalorier+ dressing av mager kesam= 70 kalorier= 280 kalorier

kveldsmat: 2 egg og 100 gram cottage cheese= 219 kalorier

da blir det 1315 kalorier, hvis dere vil tilføye noe så gjerne gjør det:) takk for alle råd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frokost: havregrøt og proteinshake= 380 kalorier

mellommåltid: proteinshake og en banan= 250 kalorier

lunsj: skyr melon og 1 pære=186 kalorier

middag: 200 gram kyllingfilet= 210 kalorier+ dressing av mager kesam= 70 kalorier= 280 kalorier

kveldsmat: 2 egg og 100 gram cottage cheese= 219 kalorier

da blir det 1315 kalorier, hvis dere vil tilføye noe så gjerne gjør det:) takk for alle råd

Sleng på grønnsaker i middagsmåltidet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frokost: havregrøt og proteinshake= 380 kalorier

mellommåltid: proteinshake og en banan= 250 kalorier

lunsj: skyr melon og 1 pære=186 kalorier

middag: 200 gram kyllingfilet= 210 kalorier+ dressing av mager kesam= 70 kalorier= 280 kalorier

kveldsmat: 2 egg og 100 gram cottage cheese= 219 kalorier

da blir det 1315 kalorier, hvis dere vil tilføye noe så gjerne gjør det:) takk for alle råd

Pose med chips.:sneaky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, okei. Greit det forekommer mange spørsmål en kanskje ser veldig ofte på forumet her, men jeg synes fortsatt musikkpia28 fortjener å bli møtt med saklighet og normal høflighet. Ingen fortjener å bli kalt retardert, spesielt ikke pga. kostholdsspørsmål.

Sånn som hun svarte i begynnelsen, så har hun ikke vist meg noe saklighet og normal høflighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte skrive det krembolle, bruker blomkål og brokkoli:)

tusen takk afterall, skjønner folk kan bli irriterte på meg, men når jeg faktisk har oppnådd å gå ned 30 kg og foreldra mine slenger dritt enda så er ikke ting lett, ja jeg er 30 nå og sku ikke brydd meg men gjør det alikevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frokost: havregrøt og proteinshake= 380 kalorier

mellommåltid: proteinshake og en banan= 250 kalorier

lunsj: skyr melon og 1 pære=186 kalorier

middag: 200 gram kyllingfilet= 210 kalorier+ dressing av mager kesam= 70 kalorier= 280 kalorier

kveldsmat: 2 egg og 100 gram cottage cheese= 219 kalorier

da blir det 1315 kalorier, hvis dere vil tilføye noe så gjerne gjør det:) takk for alle råd

Når du har såå lite kalorier å rutte med, så ville jeg droppet de proteinshakene ASAP. Mat med like mye proteiner (og kalorier) metter veldig mye mer enn noen slurper med shake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

glemte skrive det krembolle, bruker blomkål og brokkoli:)

tusen takk afterall, skjønner folk kan bli irriterte på meg, men når jeg faktisk har oppnådd å gå ned 30 kg og foreldra mine slenger dritt enda så er ikke ting lett, ja jeg er 30 nå og sku ikke brydd meg men gjør det alikevel

Frem til den dagen brukerne på Fitnessbloggen er medvirkende til manglende støtte hjemmefra, er det fortsatt litt uretferdig å la det gå ut over oss :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt kan inneholde f.eks 200 kalorier, det kommer an på mengden av noe. Så du kan strengt tatt spise hva du vil, bare du vet hvor mange kalorier det er pr 100g, som står på alt. Bestandig. Deretter bør veien være kort til å finne ut hvor mye du kan spise av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt kan inneholde f.eks 200 kalorier, det kommer an på mengden av noe. Så du kan strengt tatt spise hva du vil, bare du vet hvor mange kalorier det er pr 100g, som står på alt. Bestandig. Deretter bør veien være kort til å finne ut hvor mye du kan spise av det.

http://www.wisegeek.com/what-does-200-calories-look-like.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...