Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente 25år, 178cm, 69kg.

Knebøy: 75kg (lenge siden test, kjørt frontbøy isteden)

Markløft: 95kg

Benkpress: 45kg

Benken og marken har økt proporsjonalt hele veien, fra jeg begynte å teste ved 30kg/60kg.

Fortsetter under...

Gjest Banan Arne
Skrevet

21 år, 185cm, 82kg.

Knebøy: 90kg

Markløft 100kg x 5

Skråbenk manualer 37kg x 6

MilitærPress 60kg

Skrevet

Woah, blir helt målløs av å lese persene deres! Veldig inspirerende og motiverdene ^^ og dere som mener at dere er svake;

Benkpress: 20kg

Knebøy: 40kg

Markløft: 30kg

how do u like me nooow.. ;)

Annonse

Gjest Fitnesss
Skrevet

162 cm, 55.7 kg

(Har ikke makset noen øvelser) :$

Knebøy: 130kg x 6rep

Markløft: 120kg x 7rep (får se om jeg får opp på ryggtreninga i dag! :D)

Benkpress: 60kg x 2rep (siste med hjelp :rofl: :$)

De andre øvelsene følger jeg ikke så mye med på. :) Fin tråd å sammenligne med andre i samme høyde/vekt! :thumbsup:

Skrevet
162 cm, 55.7 kg

(Har ikke makset noen øvelser) :$

Knebøy: 130kg x 6rep

Markløft: 120kg x 7rep (får se om jeg får opp på ryggtreninga i dag! :D)

Benkpress: 60kg x 2rep (siste med hjelp :rofl: :$)

De andre øvelsene følger jeg ikke så mye med på. :) Fin tråd å sammenligne med andre i samme høyde/vekt! :thumbsup:

STERKT!

Gjest Fitnesss
Skrevet
STERKT!

Takk, "problemet" mitt er at jeg blir sterk i øvelser kjappere enn muskeøveksten kommer. Tar som regel lang til før jeg får synlig resultat utenom beina..

Annonse

Skrevet

Hehe, føler meg som den pingla i forhold til andre her, men det får så være:) Har trent systematisk styrketrening siden november. Trent en god del før det, men da litt av og på, få baseøvelser (kun knebøy og utfall) og bare dill-dall for å holde kroppen i form. Øker støtt og stadig, så håper dette bare er begynnelsen:D

Knebøy: 55 kg (8 reps). Skal teste 1RM straks jeg får en med meg på trening!

Markløft: 40 kg (10 reps). Startet med denne for 2 uker siden, tør ikke ta så tungt før teknikken sitter ordentlig.

Benk: 30 kg (8 reps). Startet med denne for 2 uker siden, men trent en del push-ups før.

Dips og chins klarer jeg ikke uten hjelp enda, men merker jeg trenger mindre og mindre hjelp for nesten hver økt:D Målet er å klare 1 alene før sommeren (kanskje optimistisk:p).

172 cm, 62 kg.

Skrevet

Har trent vekter de siste årene litt av og på, begynte med crossfit mai 2011 og har de siste 2 mnd fokusert en del på basisøvelsene.

Høyde: 183cm

Vekt: 83kg

Benk: Mitt svakeste punkt, har ikke max'et men trener med 85kg 5x3 pr dags dato.

Mark: 4x2 160kg

Knebøy: 3x1 110kg

Frontbøy: 2RM 105kg

Militærpress: 1RM 55kg.

Dips: 4x4 kroppsvekt 83kg + 40kg

Skrevet

1,76 95kg ca trent 5mnd

stevne pers

benk 122,5

bøy 155

mark 180

trenings pers raw

benk 105

bøy 140

mark 190

kortsiktig mål (mars 12)

benk 140-150

bøy 190

mark 220

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...