Gå til innhold

Game of Thrones


fesoste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Når du må ha det interaktive "Google"-kartet over Game of Thrones-verdenen mens du leser boka...... ikke bare bare å henge med i sesong 5 :D Begynner å balle på seg mange navn og byer :)

Foretrekker å ikke se på hverken kartet i boka eller på nett. Jeg har en litt annen forståelse av hvor de forskjellige byene ligger i mitt hode og det blir bare tull om jeg skal legge til "fasiten" til skjemaet mitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner virkelig rumpa til Oona Chaplin (Rob Starks dame). Håper det dukker opp en like bra bakside i sesong 5.

[ATTACH=full]160154[/ATTACH]

Nå vet jeg ikke hvordan serie skaperen kommer til å lage sesongen i forhold til boken, men er vel på tide at "Val" kommer. Hun skal jo være den peneste dama. Riktig nok har hun vel som oftest på seg en haug av klær siden hun er der oppe i nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...