Gå til innhold

Kroppsdel(er) du vil arbeide mer med fremover?


Arajntos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hm, jeg vet ikke helt jeg. De to tingene jeg har jobbet hardt med de siste årene er lår og øvre del av ryggen. De har kommet seg voldsomt men føler fremdeles at jeg kan mer å gå på der.

df49dbd0.jpg8492d377.jpg

Armene mine er et annet svakt punkt syns jeg. Med lange lemmer og lange muskelfester så blir det vanskelig å få de til å se "tykke" ut. Men etterhvert som jeg blir eldre og får "muscle maturity" så tror jeg nok det vil rette seg av seg selv.

89245c71.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg vet ikke helt jeg. De to tingene jeg har jobbet hardt med de siste årene er lår og øvre del av ryggen. De har kommet seg voldsomt men føler fremdeles at jeg kan mer å gå på der.

Armene mine er et annet svakt punkt syns jeg. Med lange lemmer og lange muskelfester så blir det vanskelig å få de til å se "tykke" ut. Men etterhvert som jeg blir eldre og får "muscle maturity" så tror jeg nok det vil rette seg av seg selv.

Sliter med å få armene til å se tykke ut :p Er ikke så ofte jeg ser menn på din høyde med så svære armer.

Men vi ser oss selv annerledes i speilet enn andre gjør:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye jeg vil forbedre.

Jeg kunne godt fått enda litt mer masse på lårene selv om jeg allerede sliter nok med at lårene/rumpa ikke får plass i buksene som passer meg i livet.

Ellers er skuldrene et evigvarende prosjekt. Blir liksom aldri digert nok, haha.

Og til sist er det da disse tricepsene som godt kunne vært litt større. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye jeg vil forbedre.

Jeg kunne godt fått enda litt mer masse på lårene selv om jeg allerede sliter nok med at lårene/rumpa ikke får plass i buksene som passer meg i livet.

Ellers er skuldrene et evigvarende prosjekt. Blir liksom aldri digert nok, haha.

Og til sist er det da disse tricepsene som godt kunne vært litt større. :)

Sånn tenker jeg også.. hehe

Nå har ikke jeg det "problemet" at jeg ikke har passende bukser, men gleder meg til jeg ikke får buksa over lårene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det meste! Det hørtes mer selvkritisk ut enn det egentlig er:p men jobber med å definere og øke muskelmassen i lårene, deffe og styrke magen og bygge mer masse på armer og rygg/bakside. Sååå, det dekker vel omtrent hele kroppen..:cool:

Da har du iallefall litt og jobbe med fremover, stå på!! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...