Gå til innhold

Aksel Hennie??? WTF!!!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kan vi ikke celebrate achievementene i stedet for å downplaye alt og alle a! For å si det på gått nårsk.

Nei det går ikke! Det er en menneskerett å rakke ned på det vi misunner i håp om å hevde oss selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det går ikke! Det er en menneskerett å rakke ned på det vi misunner i håp om å hevde oss selv :D

Vel, jeg liker Aksel. Han har hatt sex med Tone Damli. Dessuten er Uno en bra film.

OK.

Sånn ellers er misunnelse en helt naturlig menneskelig følelse. Det har ingenting med jantelov å gjøre. Det finnes i alle kulturer og innat i alle velfungerende mennesker. "Oi, han har en fordel som hjelper han i etterstrebelsen av x? Det skulle jeg ønske jeg hadde hatt også". Ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke celebrate achievementene i stedet for å downplaye alt og alle a! For å si det på gått nårsk.

Rakket så absolutt ikke ned på fyren, ble bare imponert :) Synes han ble litt "Tom Cruise" (koko) etter at han ble sammen med Tone, og da mistet jeg litt sansen for ham - men det virker som han kommer seg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg liker Aksel. Han har hatt sex med Tone Damli. Dessuten er Uno en bra film.

OK.

Sånn ellers er misunnelse en helt naturlig menneskelig følelse. Det har ingenting med jantelov å gjøre. Det finnes i alle kulturer og innat i alle velfungerende mennesker. "Oi, han har en fordel som hjelper han i etterstrebelsen av x? Det skulle jeg ønske jeg hadde hatt også". Ikke sant.

Misunnelse er absolutt en helt naturlig følelse, men det blir jo veldig gjennomsiktig at en person er misunnelig, når han/henne må rakke ned på en objektivt sett bra ting. Folk må jo bare holde på sånn som de vil og jeg blir vel verken provosert eller irritert over mennesker som har behov for å fremme seg selv eller rakke ned på andre. Jeg synes imidlertid det er interessant når det skjer, for det forteller mye om personens egen usikkerhet og behov for bekreftelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakket så absolutt ikke ned på fyren, ble bare imponert :) Synes han ble litt "Tom Cruise" (koko) etter at han ble sammen med Tone, og da mistet jeg litt sansen for ham - men det virker som han kommer seg :p

Det var ikke ditt innspill jeg hintet til, Snowy! You're in the clear.

Tror han fremdeles er litt "koko", ref. Mokkamann-SKANDALEN, men dét har ingenting med denne tråden å gjøre. Det har nok mer med hvilke mennesker man henger med etter man oppnår berømthet (gjerne de med tilbøyelighet til å stemme SV, Rødt og Venstre, for å være veldig direkte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke ditt innspill jeg hintet til, Snowy! You're in the clear.

Tror han fremdeles er litt "koko", ref. Mokkamann-SKANDALEN, men dét har ingenting med denne tråden å gjøre. Det har nok mer med hvilke mennesker man henger med etter man oppnår berømthet (gjerne de med tilbøyelighet til å stemme SV, Rødt og Venstre, for å være veldig direkte).

Gratulerer med verdens dummeste utsagn! Drar inn politikk her faktisk., ....og du er ikke direkte, bare uvitende.

Mokkamannskandalen? - Er det nå, eller er det over ett år siden?!?!!??! mens han fortsatt var sammen med Tone? - Mulig du lever ett par år tilbake i tid, forundrer meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med verdens dummeste utsagn! Drar inn politikk her faktisk., ....og du er ikke direkte, bare uvitende.

Mokkamannskandalen? - Er det nå, eller er det over ett år siden?!?!!??! mens han fortsatt var sammen med Tone? - Mulig du lever ett par år tilbake i tid, forundrer meg ikke.

Jeg klarer nok få til dummere utsagn. Just give me time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Det var ikke ditt innspill jeg hintet til, Snowy! You're in the clear.

Tror han fremdeles er litt "koko", ref. Mokkamann-SKANDALEN, men dét har ingenting med denne tråden å gjøre. Det har nok mer med hvilke mennesker man henger med etter man oppnår berømthet (gjerne de med tilbøyelighet til å stemme SV, Rødt og Venstre, for å være veldig direkte).

Siden du prøvde så hardt (som vanlig) med off-topic posten din må jeg bare kommentere at Venstre har mer til felles med sentrum og høyresiden, hvordan du greier å være så uvitende og nevne de sammen med SV og Rødt er helt uforståelig.

At folk med penger stemmer på partier som jobber med klasseutjevning ser jeg heller ikke på som noen ulempe heller, bedre enn de rike som grafser til seg hver eneste krone de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du prøvde så hardt (som vanlig) med off-topic posten din må jeg bare kommentere at Venstre har mer til felles med sentrum og høyresiden, hvordan du greier å være så uvitende og nevne de sammen med SV og Rødt er helt uforståelig.

At folk med penger stemmer på partier som jobber med klasseutjevning ser jeg heller ikke på som noen ulempe heller, bedre enn de rike som grafser til seg hver eneste krone de har.

At folk med penger grafser til seg penger er en bra ting. Er ikke alle som har drivet eller evnen til å bygge noe, og folk med penger genererer arbeidsplasser, som genererer både skatteinntekter og større grunnlag for andre arbeidsplasser. På andre endel av skalaen er alternativet der Staten grabber til seg hver krone de kan, og "lønner" trygdede, arbeidsløse, og værst av alt: statlig og kommunalt ansatte (verdens største vernede bedrift). :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk med penger grafser til seg penger er en bra ting. Er ikke alle som har drivet eller evnen til å bygge noe, og folk med penger genererer arbeidsplasser, som genererer både skatteinntekter og større grunnlag for andre arbeidsplasser. På andre endel av skalaen er alternativet der Staten grabber til seg hver krone de kan, og "lønner" trygdede, arbeidsløse, og værst av alt: statlig og kommunalt ansatte (verdens største vernede bedrift). :p

Dette landet er en sump av middelmådighet (underachievers som tror de er intelligente i kombinasjon med janteloven) og trygdesnyltere, med en av verdens minst effektive byråkrati (statlig/kommunalt ansatte), alt dette sponset av skitne oljepenger.

Folk som skaper arbeidsplasser er bra, gitt at de faktisk holder seg i landet og skatter til Norge. Men så finnes det grådige mennesker som grafser til seg hver eneste krone uansett hva:

TAKEDA NYCOMED ELVERUM - Vil flytte vaksineproduksjon til Elverum - tu.no/industri

Bekkemellems forslag kommer i kjølvannet av japanske Takedas vedtak om å legge ned legemiddelfabrikken på Elverum. Produksjonen skal flyttes til Polen til tross for fabrikkens overskudd på 250 millioner kroner.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...