Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trenger ikke være undervektig for å ha synlige årer da. Har man mer muskler som trenger mer blodtilførsel og lav nok fett prosent eller tynn nok hus osv. Mange faktorer som spiller inn der.

true that; men i dette tilfellet er jo undervekt en faktor... :)

Fortsetter under...

Ja altså, jeg har ikke noe imot blodårer over hele magen. Bare ikke på meg! haha. Men sant som de sier, det gir jo utslag på kroppen å ha så lite underhudsfett, ville neppe overlevd lenge på nordkapp for å si det sånn. Fryser til døde når andre svetter, det tukler med konsentrasjonen og ja.. Takk for gode tips til hele gjengen iallefall:-D

Jeg har også blodårene tett opptil huden, spesielt underarmer, lår, mage og bryst. Så ingen stor forskjell på blodårene da jeg veide 57-58 kontra da jeg veide 67-68 :cautious: På meg hjelper det best å ha litt farge på kroppen, det skjuler årene godt faktisk :p

Jeg spiste large double quarter pounder with cheese meal på lørdag. Så det går an det også. Og bicepåra vises fortsatt den... :)

TIl trådstarter så slenger jeg meg med de som sier spis mye og tren hardt. Ikke fokuser på hvordan du ser ut i sommer. Tenk heller på hvordan du kommer til å se ut neste sommer og sommeren etter det osv. Det tar tid å bygge muskler for rene jenter! Vil du kun ha bort årene så spiser du mye og legger på deg fett.

:)

Jeg har også bicepåre da, men har ikke lav fettprosent elns :p

Annonse

Bare spise hva som helst, når som helst eller ha kontroll?

Det første, og det andre. Jeg ser ingen grunn til at det ene utelukker det andre nødvendigvis?

I tillegg til og fortsette med tung styrke, og evt. kutt ned på kardio, så skal du se at du legger på deg.

Trippel mutant mass til frukost so ska du sjå da ordne seg iløpet av nåken veke (y)

Lurer på hvorfor folk anbefaler "Mutant mass , gainer osv" Fins da mye bedre herligheter dær ute som sjokolade og sjokomelk. Sett på at man har et greit kosthold ellers.

Lurer på hvorfor folk anbefaler "Mutant mass , gainer osv" Fins da mye bedre herligheter dær ute som sjokolade og sjokomelk. Sett på at man har et greit kosthold ellers.

Ein litt solid porsjonering med mutant tilsvarer over 1000 kalorier, er også noe mer optimistisk til å hive i meg 1000 kalorier mutant enn 1000 kalorier sjokomelk :p

Annonse

Ein litt solid porsjonering med mutant tilsvarer over 1000 kalorier, er også noe mer optimistisk til å hive i meg 1000 kalorier mutant enn 1000 kalorier sjokomelk :p

Sorry, henger ikke helt med.. Du ser ikke fram til å drikke 1.5 liter sjokolademelk etter trening ? :p:D

Sorry, henger ikke helt med.. Du ser ikke fram til å drikke 1.5 liter sjokolademelk etter trening ? :p:D

Neeeeh :hungover: Tror næringsinnholdet i gaineren er litt mer variert enn i sjokomelken om eg ikkje tar heilt feil :huh: Og 1.5 liter sjokomelk 5 dager i uken kan bli dyrt da :p

Neeeeh :hungover: Tror næringsinnholdet i gaineren er litt mer variert enn i sjokomelken om eg ikkje tar heilt feil :huh: Og 1.5 liter sjokomelk 5 dager i uken kan bli dyrt da :p

er 40kr pr L der jeg trener, synes ikke det er så forferdelig mye.

er 40kr pr L der jeg trener, synes ikke det er så forferdelig mye.

Rundt 20kr på Rema og lager man selv med helmelk + oboy blir det billigere :)

Næringsinnholdet er nok bedre ja, derfor jeg sa "Sett på at man har et greit kosthold ellers."

Å skal man regne om prisen hær, så er det ikke store forskjellen :D

Er man i tillegg opptatt av næringsinnhold og pris, kan man velge helmelk.(PS ja jeg er student, så har funnet ut hvordan billigst mulig få valuta for kcal og smak:p )

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/mutant-mass-68-kg kr 700

1000 kcal mutant mass = 260g = 1 serving

7000g / 260g = 27 servings.

30 kr 1000kcal sjokomelk

30x 27 = 810kr

Helmelk : 21kr for 1000kcal x 27 = 570 kr

Rundt 20kr på Rema og lager man selv med helmelk + oboy blir det billigere :)

Næringsinnholdet er nok bedre ja, derfor jeg sa "Sett på at man har et greit kosthold ellers."

Å skal man regne om prisen hær, så er det ikke store forskjellen :D

Er man i tillegg opptatt av næringsinnhold og pris, kan man velge helmelk.(PS ja jeg er student, så har funnet ut hvordan billigst mulig få valuta for kcal og smak:p )

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/mutant-mass-68-kg kr 700

1000 kcal mutant mass = 260g = 1 serving

7000g / 260g = 27 servings.

30 kr 1000kcal sjokomelk

30x 27 = 810kr

Helmelk : 21kr for 1000kcal x 27 = 570 kr

Mye billigere på Rema, men så er jeg for lat til å sykle dit ;s

Må også få i meg proteiner før det har gått 30 minutter etter trening, ellers vil kroppen gå inn i en katabolsk tilstand. :troll:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...