Gå til innhold

Kan man virkelig ikke bli sterk uten anabole steroider?


hanola81

Anbefalte innlegg

Genetikk er 90% ... hører dere? Straight truth brah

Mye er genetikk ja, men genetikken bestemmer også hvor bra du responderer på diverse..

Artig å se feks bilder av flex wheeler etter han begynte å trene igjen etter å ha vært syk nå en periode. wheeler har jo blitt omtrent som den største genetiske freaken opp igjennom tidene, etc, etc..

Hvem hadde idag kalt han en genetisk freak utifra de bildene her?

ef0e4-flex_2.jpg

drobson69cbig.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye er genetikk ja, men genetikken bestemmer også hvor bra du responderer på diverse..

Artig å se feks bilder av flex wheeler etter han begynte å trene igjen etter å ha vært syk nå en periode. wheeler har jo blitt omtrent som den største genetiske freaken opp igjennom tidene, etc, etc..

Hvem hadde idag kalt han en genetisk freak utifra de bildene her?

ef0e4-flex_2.jpg

drobson69cbig.jpg

Kult at du tar fram dette, selv om jeg lurer på hvor du leste om det ;)

Her er et vandrende bevis på hva kun hrt dose med test kan få til på en av de beste bodybuilderene.

Legg merke til en av de beste ser sånn ut etter å ha trent hardt. AAS får alt for lite ære for all muskelmassen bb'ere har på kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at du tar fram dette, selv om jeg lurer på hvor du leste om det ;)

Her er et vandrende bevis på hva kun hrt dose med test kan få til på en av de beste bodybuilderene.

Legg merke til en av de beste ser sånn ut etter å ha trent hardt. AAS får alt for lite ære for all muskelmassen bb'ere har på kroppen

Hæ? Du lurer på hvor jeg leste hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei sann.

jeg har en diskusjon med en kompis.. han mener at for å komme seg opp på det største så MÅ en bruke bol og andre medikamenter, men jeg mener at enn ikke trenger det. Det kommer ann på om du har genene, trene riktig og spiser riktig....

hva er egentlig riktig???

blir veldig irritert når folk sier at det må dop til for å kunne komme til topp som bodybuilder, eller generelt bli stor... kanskje fordi jeg ikke ønsker å tru det...

håper noen kan hjelpe meg..

For å komme til topps som bodybuilder må man bruke medikamenter av ulike slag, det er hevet over enhver tvil! De som tror noe annet bør foreta en realitetssjekk, og innse at de er i overkant naive. Hva som er stor, er selvsagt en definisjonssak. Jeg tror alle de beste styrkeløfterne i Norge er rene, og de fleste vil jeg så definitivt betegne som store. De er massive. Enorme. Men fettprosenten er selvsagt også relativt høy, og kan på ingen måte sammenliknes med kroppsbyggere. Det er jo heller ikke noe poeng.

Men sterk uten anabole steroider kan man helt klart bli! Det er det veldig mange eksempler på både i Norge og internasjonalt. Sjekk ut resultatlista til Norges styrkeløftforbund - http://resultater.styrkeloft.no/, eller rekorden satt i International Powerlifting Federation - International Powerlifting Federation IPF: Records.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye er genetikk ja, men genetikken bestemmer også hvor bra du responderer på diverse..

Takk ! Genetikk har ekstremt mye å si, da spesielt mtp antall androgene reseptorer og deres evne til å binde androgener. Et annet eksempel er antall beta-reseptorer i fettvevet kontra alpha-reseptorer. De som kommer seg til Mr.Olympia har ofte mange androgene reseptorer med svært aktivt bindingssete, samt mange beta-adrenerge reseptorer som er fordelaktig på diett. Man kan trekke inn flere aspekter, men dette er bare noen

Mange reagerer ofte på at mørkhudede mennesker ofte har en mer atletisk og fin fysikk sammenlignet med en bleik nordmann, samt at de legger på seg mer muskelmasse. Hvorfor? Mørkhudede mennesker har et signifikant høyere antall androgene reseptorer sammenliknet med hvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow så bra Flex Wheeler ser ut, helt utrolig.

De aller fleste mennesker kan bruke alle steorider de ønsker og ALDRI komme i nærheten av hvordan Flex Wheeler ser ut på de bildene over.

Jeg tror ikke folk forstår hvor stor han faktisk er på de to bildene.

Prøv å ta et bilde av deg selv i akkurat samme posisjon, og sammenlign deg selv med Flex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow så bra Flex Wheeler ser ut, helt utrolig.

De aller fleste mennesker kan bruke alle steorider de ønsker og ALDRI komme i nærheten av hvordan Flex Wheeler ser ut på de bildene over.

Jeg tror ikke folk forstår hvor stor han faktisk er på de to bildene.

Prøv å ta et bilde av deg selv i akkurat samme posisjon, og sammenlign deg selv med Flex.

Selvfølgelig er han stor, men en liten feit fis i forhold til hva han engang var. Han mangler definisjon og masse, ser ut som skyggen av seg selv. Hva har forandret seg siden han var stor? Ikke kunnskapen eller genene ihvertfall, det er nok bare steroidene gitt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite innspill fra sidelinjen angående Flex Wheeler. Er det mulig at han selv flere år etter at han dopet seg fortsatt kan ha en fordel av dette når han "begynner" å trene igjen? Med såpass mange fysiologer på plass kan sikkert noen si litt om dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er han stor, men en liten feit fis i forhold til hva han engang var. Han mangler definisjon og masse, ser ut som skyggen av seg selv. Hva har forandret seg siden han var stor? Ikke kunnskapen eller genene ihvertfall, det er nok bare steroidene gitt :p

du vet han har lagt opp for mange år siden? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke dette det handlet om akkurat, men tenkte det var greit å spørre her istedenfor å lage en egen tråd. Mulig jeg spør dumt, men men. Er det vanlig med doping hos damer? Og isåfall; ikke i bikinifitness vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite innspill fra sidelinjen angående Flex Wheeler. Er det mulig at han selv flere år etter at han dopet seg fortsatt kan ha en fordel av dette når han "begynner" å trene igjen? Med såpass mange fysiologer på plass kan sikkert noen si litt om dette....

Har man dopa seg har man fordel av dette mange år etterpå, selvom årene i mellom skulle være helt uten trening og man skulle gått helt tilbake til nybegynner status.

Kanskje ikke dette det handlet om akkurat, men tenkte det var greit å spørre her istedenfor å lage en egen tråd. Mulig jeg spør dumt, men men. Er det vanlig med doping hos damer? Og isåfall; ikke i bikinifitness vel?

Hvor høy andel er vanlig?

Trolig mindre vanlig enn blant menn, og med mye mindre doser. Bikini er jo tiltenkt å være en gren det skulle gå an å konkurrere i uten å bruke noe, derav kravet om at man ikke skal ha så altfor mye muskelmasse. I og med at det er utestet er det nok en del som bruker litt hjelp der og, men fysikkene presentert i norsk bikinifitness burde være veldig oppnåelige med noen års innsats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke dette det handlet om akkurat, men tenkte det var greit å spørre her istedenfor å lage en egen tråd. Mulig jeg spør dumt, men men. Er det vanlig med doping hos damer? Og isåfall; ikke i bikinifitness vel?

Joda, i bikini fitness også. Det hjelper det når det er hard konkurranse på scenen om å være symmetrisk og å ha mye muskler og lite fett. Men damer trenger mye mindre av det enn menn gjør for å skape forandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gulrotkake - Han er så stor der at bicepsen hans går helt inntil serratusen hans og dekker dem, han er vel 8-7% med 50cm rundt armene eller kanskje mer siden han har voldsomme peaker, i og med at han har nye nyrer er det lite sannsynlig at han kan ta HRT uten nøye overvåkning av lege og det er grisedyrt i USA.

Jeg kunne brukt alt i hele verden og jeg hadde aldri vært i nærheten av å ha så stor muskulatur iforhold til min egen ramme at bicepsene mine går inn forbi ribbeina.

Bare ta armene dine ned selv inntil kroppen og se om de "henger" over ribbeina....han er uansett hvordan vrir og vender på det grisesvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, i bikini fitness også. Det hjelper det når det er hard konkurranse på scenen om å være symmetrisk og å ha mye muskler og lite fett. Men damer trenger mye mindre av det enn menn gjør for å skape forandring.

Hva baserer du dette på? Doping for symmetri? Mye muskler og lite fett er jo nettopp det man ikke skal ha i bikinifitness. Der er jo alt moderat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å trene i september 2012 og har lyst til å stille i 2014 om jeg klarer å bygge opp nok til den tid - er det mulig uten doping tror dere (bare for å spørre om det jeg EGENTLIG lurte på kanskje)? Har bilder i loggboken hvis noen lurer på formen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...