Gå til innhold

Kan man virkelig ikke bli sterk uten anabole steroider?


hanola81

Anbefalte innlegg

Ja, hørte jeg og idag at det var enorme summer, men uansett vil det jo ikke være rettferdig i en konkuranse så lenge en ikke skiller bruk og ikke bruk, men jeg har ingen planer om å entre scenen. Tenker mer på dem som ønsker men ikke kan for de ikke har sjans i utgangspunktet for dem er rene, en blir straffet for å være lovlig liksom, henger ikke på greip :/

sånn er livet. Det er ikke en menneskerett å delta i noe som helst lissom :p. Det nok av klasser så alle kan stille om de vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hørte jeg og idag at det var enorme summer, men uansett vil det jo ikke være rettferdig i en konkuranse så lenge en ikke skiller bruk og ikke bruk, men jeg har ingen planer om å entre scenen. Tenker mer på dem som ønsker men ikke kan for de ikke har sjans i utgangspunktet for dem er rene, en blir straffet for å være lovlig liksom, henger ikke på greip :/

Word

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med psyken til de som bruker bol da, underveis og etterpå...? Det lurer jeg på... Får alle en eller annen klikk,,,? Er det noen som ikke merker noen ting,,,?? Blir noen fucka for resten av livet psykisk...? Sinne, redsel , angst ...osv...?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro
Hvordan går det med psyken til de som bruker bol da, underveis og etterpå...? Det lurer jeg på... Får alle en eller annen klikk,,,? Er det noen som ikke merker noen ting,,,?? Blir noen fucka for resten av livet psykisk...? Sinne, redsel , angst ...osv...?.

Med mindre det er i kombinasjon med narkotika: helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med psyken til de som bruker bol da, underveis og etterpå...? Det lurer jeg på... Får alle en eller annen klikk,,,? Er det noen som ikke merker noen ting,,,?? Blir noen fucka for resten av livet psykisk...? Sinne, redsel , angst ...osv...?.

Seriøse utøvere er gjerne "på" hele tiden uten problemer, men standarden for hobbybolere er cycles med påfølgende PCT. Etter kuren kan man oppleve slike negative ting som du beskriver, litt info om det på 02:00

http://www.youtube.com/watch?v=WZRLAA3G0mo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med psyken til de som bruker bol da, underveis og etterpå...? Det lurer jeg på... Får alle en eller annen klikk,,,? Er det noen som ikke merker noen ting,,,?? Blir noen fucka for resten av livet psykisk...? Sinne, redsel , angst ...osv...?.

ja de klikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeeen som eg åg sa så e verdt å få me seg så tror eg alle psykiske lidelser ligge i d menneske fra før av ,genetisk, at d e når en tilføre kroppen stoffer så ikje ska ver der så lage ubalanse i systeme at ting kan startas i gang då...,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så mange faktorer som spiller inn her, men jeg er enig i at det er de første åra fra man starter fra scratch at det er da man lettest legger på seg muskler. Jeg har spist masse dop, men aldri følt meg så svak i skallen at jeg har måttet ty til apotekvarer for å bedre på selvtilliten/få mer muskler :p

Interessant, du har spist mye dop men ikke apotekvarer? Er det noe forskjell på det? Er vel ingen hemmelighet at narkobrukere ofte har en liten psykisk bagasje som nettopp gjør at de tyr til destruktive midler :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man har gjerne ikke den kunnskapen disse årene som man får etter vært så tror ikke de fleste klarer å nå 90% av maks som du snakker på de første 3-4 årene.

Nå var jo en av premissene nettopp at man hadde hjelp av en coach da, så det argumentet bortfaller. Det er jo mange som velger å få eksperthjelp når de satser vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant, du har spist mye dop men ikke apotekvarer? Er det noe forskjell på det? Er vel ingen hemmelighet at narkobrukere ofte har en liten psykisk bagasje som nettopp gjør at de tyr til destruktive midler :p

Du kan bruke apotekvarer viss du er svak i skallen f.eks. Antidepresiva og da føle deg sterkere fysisk ! Men ja...spørs hva han mener :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jo en av premissene nettopp at man hadde hjelp av en coach da, så det argumentet bortfaller. Det er jo mange som velger å få eksperthjelp når de satser vettu :)

ja om man trener med en trener som har peiling og ikke bare onlinecoaching :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GuJunPyo
Genetikk er 90% ... hører dere? Straight truth brah

Woah, er det bare meg eller har levrone blitt mye mindre? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...