Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kjenner til det. Burde egnetlig slutte med det. Men. Hvem skal fikse opp i alt da? Bedre å gjøre alt selv, så blir det gjort!

Haha! :) Og i tillegg så hjelper venner deg med dine egne drama-greier når du trenger det, koselig!

Liker denne tråden! :)

Selv er jeg er dødsgod til tungegymnastikk, jeg kan faktisk gjøre allslags forskjellig med tunga. Blir alltid spurt om å vise frem "kunstene" mine på fest.

Og så er jeg flink til å få ting til å høres feil ut.

Jeg er ganske god på å massere, og å stå i bro. :happy:

Uuh! Jeg vil lære å bli flinkere til å massere, holder du kurs? O:)

Jeeg er flink til å skumlese, huske trivialiteter, og være tålmodig.

Uuh! Jeg vil lære å bli flinkere til å massere, holder du kurs? O:)

Jeg er en ganske selvlært massør, så jeg vet ikke heeelt hvor god jeg er på å lære bort.

Men massere deg, gjør jeg mer enn gjerne:)(y)

Annonse

Jeg er en ganske selvlært massør, så jeg vet ikke heeelt hvor god jeg er på å lære bort.

Men massere deg, gjør jeg mer enn gjerne:)(y)

Jeg syns det er kjempevanskelig å lære bort og er massør selv. Er så mye lettere å bare gjøre det ;):p

Jeg synes du/dere! bør holde kurs ved neste meetup. Sådetså.

Støttes.

Jeg kan kanskje litt over middels om massasje selv, men alltid gøy å se/høre andres innfallsvinkler. (pluss at jeg kun kan idretts-/au-au-massasje, som ikke passer i enhver kontekst)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...