Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[ATTACH]96102[/ATTACH]Er med, men gidder ikke begynne å slite enda. Har spist sjokkis hver dag på ferie i to uker nå og akter ikke å slutte med det i påsken. Folk er gale... Slenger med bilde av dagens vinterspekk.

du tuller! du har jo allerede! hehe!

Ser jævelig dårlig ut for min del nå :( En uke på fjellet, har riktignok stått slalom hver dag, men maten, ølen og ungas påskeegg gjorde ikke akkurat dette lettere :inpain: Ny giv på gymmen starter i morgen da, en lett uke.. hehe! med meget lett mat :yuck:

Annonse

Er med! føler meg litt for rund på midta (skyldes nok delvis ein eller anna form for hjernefeil), og dette er eit heldig bilde.. Sikter meg inn på 4-pack, for hovedmålet mitt er å ta vare på meg sjølv med både kosthold og trening..

Stiller på formbilde kvar 14 dag SuperMom :)

[ATTACH]96097[/ATTACH]

magen din er jo allerede perfekt! :) misunnelig ;)

Annonse

Slenger meg på her (optimist som eg er:happy: ). Føler eg har litt større utgangspunkt enn somme av dei andre bilda her, men då får eg heller jobbe hardare.

Og om eg ikkje skulle nå målet om 6-pack, så kan eg i allefall få forbedra mageområdet:sneaky:

post-8662-14440934163052_thumb.jpg

Hm, såg faktisk slankare ut på bildet enn i verklegheita, glad det ikkje var teke i profil:p

No her det gått meire enn 2 veker frå oppstart!

På tide med oppdatering av magebilder!

(Jupp, veit at det har vorre påske. Men no har folk vore tilbake til kvardagen i ei veke og om det har vorte litt påskeeggflesk så har det berre godt av å sjå dagens lys. The Nile is not just a river in Egypt)

Om eg har hatt framgang. Tja, ikkje godt å seie. Vekta har gått litt opp, men det er nok heil ok kilo eg har lagt på meg. Estetisk, ca samme. Men eg har klart å rive meg laus frå "2 biter sjokolade etter kvart måltid +++" vanen min. Den er grei å være kvitt :)

post-21441-14440934839496_thumb.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...