Gå til innhold

Hvem får 6-packen før sommern?


JHP

Anbefalte innlegg

Er med! føler meg litt for rund på midta (skyldes nok delvis ein eller anna form for hjernefeil), og dette er eit heldig bilde.. Sikter meg inn på 4-pack, for hovedmålet mitt er å ta vare på meg sjølv med både kosthold og trening..

Stiller på formbilde kvar 14 dag SuperMom :)

[ATTACH]96097[/ATTACH]

Ææææ ikke med det utgangspunktet vel.. haha, er jo det jeg streber etter :love:

Neida, tar utfordringen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så bra at folk er med:) alle kan nå begynne når de vil, så lenge dere når målet;)

Må vel åsså legge til et bilde:p[ATTACH=full]96128[/ATTACH]

Fikk en god nakkestrekk og et bra mål :lol:

Man stiller med handicap som tobarnsmor, og trekk for alder regner jeg med.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en god nakkestrekk og et bra mål :lol:

Man stiller med handicap som tobarnsmor, og trekk for alder regner jeg med.. haha

Man må ikke nødvendigvis få en hardpakket 6-park. Vil bare at denne tråden skulle få folk til å pushe litt ekstra på. Er noe med at man lager litt konkurranse. Man føler man må vise fremgang for hver gang man legger ut bilde. Å at du har hatt barn betyr bare at du må jobbe ekstra hardt:P dessverre:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...