Gå til innhold

Hvem får 6-packen før sommern?


JHP

Anbefalte innlegg

Dere ligger mye bedre an enn meg :p Har spist greit i påska, og har testet ut biorytme sammen med periodisk faste. Synes det har gått over all forventning, men har en del igjen... :)

[ATTACH]99386[/ATTACH]

Det er jo kjempeforkjell frå forgje bilde du la ut! :eek: For ein framgang! Kjempebra jobba! Eg er imponert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No her det gått meire enn 2 veker frå oppstart!

På tide med oppdatering av magebilder!

(Jupp, veit at det har vorre påske. Men no har folk vore tilbake til kvardagen i ei veke og om det har vorte litt påskeeggflesk så har det berre godt av å sjå dagens lys. The Nile is not just a river in Egypt)

Om eg har hatt framgang. Tja, ikkje godt å seie. Vekta har gått litt opp, men det er nok heil ok kilo eg har lagt på meg. Estetisk, ca samme. Men eg har klart å rive meg laus frå "2 biter sjokolade etter kvart måltid +++" vanen min. Den er grei å være kvitt :)

[ATTACH=full]99357[/ATTACH]

Wow!! Knallbra :) glemte det i dag, kommer i morgen tidlig!! ( morgenmagen er best :) jobbet i natt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm.. ikke no 6 pack, men litt mindre eller?? o_O

[ATTACH=full]99884[/ATTACH]

godt det snør i dag.. hahaha!

Definitivt mindre! Mykje mindre, ser ut til at du har brukt tida etter påske bra :) Godt jobba så langt SuperMom :D

Absolutt!!!! (y)

Takk :D Men eg og synest at det er heilt ok at bikinisesongen ikkje starter i morgen. Hadde vore komfortabel med det, men det blir litt som å vise fram eit hus som er under oppussing :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...